Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs.Remus Granger& GinevaraGranger

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs.Remus Granger& GinevaraGranger

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


~~remus~~
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

24 sep, 2015 19:24

Borttagen

Avatar


~Kenny~
Vi gick långsamt upp mot vagnarna.

24 sep, 2015 20:37

Borttagen

Avatar


jag satte mig i en egen vagn

24 sep, 2015 20:39

Borttagen

Avatar


~Kenny~

"Undra varför Remus gick och satte sig i egen vagn?" sa jag lite undrade till henne.

26 sep, 2015 12:26

Borttagen

Avatar


jag gick till en flicka mitt i mot mig i vagnen

27 sep, 2015 18:34

Borttagen

Avatar


Jag nickade.
"Ja..." Sa jag.

27 sep, 2015 19:02

1 2 3 4 5

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs.Remus Granger& GinevaraGranger

Du får inte svara på den här tråden.