Fantasy. prs. Remus Granger
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Fantasy. prs. Remus Granger
|
Borttagen
|
~adrr eri~
"okej, men ska jag ta med proviant"? sa jag och vände mig om
12 sep, 2015 17:22
|
|
Borttagen
|
~Dinai~
Jag nickade och fortsatte gå.
12 sep, 2015 17:23
|
|
Borttagen
|
"vänta här, jag ska gå och hämta 3 filtar och mat" sa jag hastigt innan jag sprang in i buskarna.
12 sep, 2015 17:26
|
|
Borttagen
|
~Dinai~
Jag stannade och väntade, passa på att öva upp lite av min magi.
12 sep, 2015 17:26
|
|
Borttagen
|
~adrr eri~
jag gick hem och hämtade allt
12 sep, 2015 17:28
|
|
Borttagen
|
~Dinai~
Jag väntade, och väntade, och väntade.
12 sep, 2015 17:29
|
|
Borttagen
|
~adrr eri~
tillslut kom jag till dig
12 sep, 2015 17:41
|
|
Borttagen
|
Dinai
Jag log när han kom tillbaka. "Nu går vi"
12 sep, 2015 17:44
|
|
Borttagen
|
12 sep, 2015 17:57
|
|
Borttagen
|
~Dinai~
"Ska jag hjäpa att bära?" frågade jag.
12 sep, 2015 19:40
|
Du får inte svara på den här tråden.