Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Roll med GinevaraGranger

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll med GinevaraGranger

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag nickade och gick ut.

16 sep, 2015 20:38

Borttagen

Avatar


Jag tittade efter henne när hon gick längs korridoren. Det var en konstig känsla att se henne gå utan mig.

16 sep, 2015 20:40

Borttagen

Avatar


Jag Gick och satte mg på min säng.

16 sep, 2015 20:53

Borttagen

Avatar


Jag gick långsam tillbaka mot tornet medans jag funderade på samtalet vi precis haft.

16 sep, 2015 20:57

Borttagen

Avatar


Jag drog fram en bok och hörde inte när Lily kom in.

16 sep, 2015 20:59

Borttagen

Avatar


Det kändes som vi glidit ifrån varandra under sommaren, det är hemskt.
"grodyngel" sa jag när jag kom fram till tavlan vi ingången till sällskapsrummet.

16 sep, 2015 21:02

Borttagen

Avatar


"Hej!" hörde jag Lily. Jag hoppade till.
"Hej", sa ja.

16 sep, 2015 21:03

Borttagen

Avatar


(WAIT Var e du?)

21 sep, 2015 19:22

Borttagen

Avatar


(ingen aning... Glömde läsa igenom...) XD kollar nu...

21 sep, 2015 19:36

Borttagen

Avatar


(Haha! XD)

21 sep, 2015 19:37

1 2 3 4 5 6

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll med GinevaraGranger

Du får inte svara på den här tråden.