Roll med GinevaraGranger
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Roll med GinevaraGranger
|
Borttagen
|
16 sep, 2015 20:38
|
|
Borttagen
|
Jag tittade efter henne när hon gick längs korridoren. Det var en konstig känsla att se henne gå utan mig.
16 sep, 2015 20:40
|
|
Borttagen
|
Jag Gick och satte mg på min säng.
16 sep, 2015 20:53
|
|
Borttagen
|
Jag gick långsam tillbaka mot tornet medans jag funderade på samtalet vi precis haft.
16 sep, 2015 20:57
|
|
Borttagen
|
Jag drog fram en bok och hörde inte när Lily kom in.
16 sep, 2015 20:59
|
|
Borttagen
|
Det kändes som vi glidit ifrån varandra under sommaren, det är hemskt.
"grodyngel" sa jag när jag kom fram till tavlan vi ingången till sällskapsrummet.
16 sep, 2015 21:02
|
|
Borttagen
|
"Hej!" hörde jag Lily. Jag hoppade till.
"Hej", sa ja.
16 sep, 2015 21:03
|
|
Borttagen
|
21 sep, 2015 19:22
|
|
Borttagen
|
(ingen aning... Glömde läsa igenom...) XD kollar nu...
21 sep, 2015 19:36
|
|
Borttagen
|
21 sep, 2015 19:37
|
Du får inte svara på den här tråden.