Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PRS

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS

1 2 3 4 5 6 7
Användare Inlägg
kid
Elev

Avatar


"Ånej", sade hon när det sjönk in "Det är ju GET-år i år"

7 sep, 2015 21:56

Borttagen

Avatar


Jag skrattde lite.
"Du viste inte det?" Frågade jag med ett skratt.

7 sep, 2015 22:02

kid
Elev

Avatar


"Jag glömde", svarade hon.

7 sep, 2015 22:04

Borttagen

Avatar


"Vill du spela?" Frågade jag och drog fram smällkort.

7 sep, 2015 22:13

kid
Elev

Avatar


"Visst", svarade Alexis och började dela ut korten.

7 sep, 2015 22:17

Borttagen

Avatar


(Ska vi hoppa till nästa morgon?)

7 sep, 2015 22:24

kid
Elev

Avatar


(sure)

7 sep, 2015 22:28

Borttagen

Avatar


Jag vaknade sent nästa morgon. Klockan var redan åtta och kag for upp ur sängen för att slarvigt fixa iordning mig.

7 sep, 2015 22:30

kid
Elev

Avatar


Alexis steg sömnigt upp. Hon satte på sig kläder och väntade på Diana.

7 sep, 2015 22:36

Borttagen

Avatar


"Så", sa kag tillslut. "Rekord i att fixa sig på morgonen."

7 sep, 2015 22:40

1 2 3 4 5 6 7

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS

Du får inte svara på den här tråden.