Vad skulle din boggart bli?
Forum > Harry Potter > Vad skulle din boggart bli?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
april
Elev |
en orm! spelar ingen roll om den är stor eller liten, giftig eller ej, jag är bara så pluttigt rädd för ormar!!!
1 jun, 2012 12:06 |
|
Borttagen
|
Hmm, ett litet mörkt rum utan utgång :3
1 jun, 2012 12:20 |
|
Soda
Elev |
1 jun, 2012 12:21 |
|
Borttagen
|
En äldre, sliten och misslyckad version av mig själv. Det är nog min största rädsla.
1 jun, 2012 12:21 |
|
Cake Ravenclaw
Elev |
Vet inte riktigt. Men kanske en jätte spindel. Som Arogog eller vad nu Hagrids spindel heter. När den är med i bild är Hp som läskigast!
1 jun, 2012 15:12 |
|
LauraTree
Elev |
Hmm, en gigantisk geting tror jag...
1 jun, 2012 15:43 |
|
Hedberg
Elev |
Hmm... jag vet faktiskt inte,kanske NI-VET-VEM som skickar mig till turneringen i 4:an (och att jag skulle få dem svåraste utmaningarna som Harry fick) 1.måste slåss mot den värsta draken, 2.måste rädda två personer när dem två cedric och krum bara räddade en person och fleur som fick ledigt från andra utmaningen 3.måste hitta pokalen först och bekämpa ni-vet-vem på samma gång! http://www.mugglarportalen.se/style/default_avatar.png 1 jun, 2012 15:51
Detta inlägg ändrades senast 2012-07-20 kl. 09:04
|
|
Borttagen
|
Nästan säker på att det skulle bli en orm av något slag... *ryser*
1 jun, 2012 15:51 |
|
Lemon
Elev |
Typ en inferie (eller hur det stavas).
Vissa saker borde inte existera, en av dessa saker är grön paprika 1 jun, 2012 16:09 |
|
95mas
Elev |
Jag har nog samma boggart som mrs Weasley, dvs att dem jag älskar ligger döda.
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
1 jun, 2012 16:21 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen