zodiac cirkeln
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> zodiac cirkeln
|
Borttagen
|
" Ja det hjälper mycket " sa Riven och log tacksamt om ändå läraren kunde respektera att han inte var härifrån och ge honom uppgifter på engelska hans språk.
3 sep, 2015 19:24
|
|
Borttagen
|
" tur att du hamnade i min klass. jag är en av de få som kan skriva med era bokstäver" sa Kiba & log lite grann.
3 sep, 2015 19:26
|
|
Borttagen
|
" Hade ordentlig tur " sa Riven och log lite. Maki såg ner i boken men koncentrerade sig inte utan tänkte på Mika en tjej i klassen som han var kär i.
3 sep, 2015 19:40
|
|
Borttagen
|
"okej men nu hoppas jag att du vet svaren till frågorna då jag kan inte sitta här & översätta hela boken" sa Kiba & reste sig upp. Han tog med sig sin stol & satte sig på sin plats
3 sep, 2015 19:54
|
|
Borttagen
|
Riven log han kunde svaren på några och översatte det han tänkte skriva till japanskt språk. Maki bet lite på pennan som han alltid gjorde då han tänkte på Mika.
3 sep, 2015 22:12
|
|
Borttagen
|
efter lektionen så var det rast. Kiba sträckte på sig lite
" vilken lektion" mumlade Kiba innan han gick ut ur klassrummet.
4 sep, 2015 07:11
|
|
Borttagen
|
Maki gick snabbt ut ut klassrummet
" Hej " sa Maki då Mika gick förbi honom
" Hej " sa Mika lugnt och gick till biblioteket.
4 sep, 2015 07:30
|
|
Borttagen
|
Kiba märkte vad som hände & hånlog lite grann mot Maki.
"Du är kär i henne eller hur?" sa Kiba
4 sep, 2015 07:42
|
|
Borttagen
|
Maki blev röd i ansiktet och låste tyst in böckerna i sitt skåp.
" jag kär i vem ?" Frågade han och spelade dum.
4 sep, 2015 07:46
|
|
Borttagen
|
"Spela inte dum jag såg dig prata med henne " sa Kiba & såg mot Maki
4 sep, 2015 07:47
|
Du får inte svara på den här tråden.