Rolla med mig:D Fall inte
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla med mig:D Fall inte
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Men är inte jag k2? 23 aug, 2015 18:54 |
|
Phosho
Elev |
Hon menar att hon fixar så att det finns en K2!
Maybe life should be about more than just surviving. Don’t we deserve better than that? 23 aug, 2015 18:54 |
|
Borttagen
|
Jo men hon ska bara skriva upp dig som karaktär, K2 finns inte ännu. 23 aug, 2015 18:56 |
|
Borttagen
|
23 aug, 2015 19:00
Detta inlägg ändrades senast 2015-08-23 kl. 19:01
|
|
DessDraw
Elev |
Precis
Edit; Ska äta kvällsmat nu ♬ⒹεⓢⓈᴅℝαω☯ 23 aug, 2015 19:00 |
|
Phosho
Elev |
Skrivet av DessDraw: Precis Edit; Ska äta kvällsmat nu H@nna? Jo, hon ska fixa en biografi och så, så kommer hon sen. Uggla henne om du vill veta mer! Maybe life should be about more than just surviving. Don’t we deserve better than that? 23 aug, 2015 19:09 |
|
Caty Delacour
Elev |
23 aug, 2015 19:09 |
|
Phosho
Elev |
Maybe life should be about more than just surviving. Don’t we deserve better than that? 23 aug, 2015 19:11 |
|
Caty Delacour
Elev |
23 aug, 2015 19:29 |
|
Phosho
Elev |
Det kvittar tror jag, vi har tre tjejer och två killar så du får väljasjälv! Maybe life should be about more than just surviving. Don’t we deserve better than that? 23 aug, 2015 19:38 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen