Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Stallet (Öppen rollspel, söker deltagare)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Stallet (Öppen rollspel, söker deltagare)

1 2 3 4 5 6 ... 12 13 14
Användare Inlägg
Lilamupp
Elev

Avatar


OMG VA KUL ROLLSPEL
Kan man joina? :3

21 aug, 2015 22:35

Borttagen

Avatar


Lilamupp visst! Mall?
-----
Mell
-------
Vi går in i huset och gör kvällsmat. Vi kollar på nya hästar som kanske skulle passa ridskolan.

22 aug, 2015 08:37

Borttagen

Avatar


Henny
Jag hade sagt till mamma att jag skulle gå till en kompis efteråt men jag stannade på stallet.

22 aug, 2015 08:43

Borttagen

Avatar


Mell

Efter maten går vi ner till stallet och låser upp igen. Utanför står Henny. "Hej!" Säger jag.

22 aug, 2015 08:48

Borttagen

Avatar


Henny
" Hej." svarar jag försiktigt .

22 aug, 2015 09:02

Borttagen

Avatar


Mell

"Du red nybörjarlektionen i morse va?" Frågar jag medan jag börjar göra iorning Maya.

22 aug, 2015 09:05

Borttagen

Avatar


Henny
" Ja." svarade jag.

22 aug, 2015 09:05

Borttagen

Avatar


Mell

"Va det kul då?" Frågar jag medan jag sadlar Maya.

22 aug, 2015 09:09

Borttagen

Avatar


Henny
" Jaaa..." sa jag dröjande .

22 aug, 2015 09:10

Borttagen

Avatar


Mell

"Vad bra!" Säger jag och leder ut Maya i ridhuset. Där har jag redan byggt hinder och jag börjar värma upp.

22 aug, 2015 09:14

1 2 3 4 5 6 ... 12 13 14

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Stallet (Öppen rollspel, söker deltagare)

Du får inte svara på den här tråden.