Stallet (Öppen rollspel, söker deltagare)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Stallet (Öppen rollspel, söker deltagare)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lilamupp
Elev |
OMG VA KUL ROLLSPEL
Kan man joina? :3 21 aug, 2015 22:35 |
|
Borttagen
|
Lilamupp visst! Mall?
----- Mell ------- Vi går in i huset och gör kvällsmat. Vi kollar på nya hästar som kanske skulle passa ridskolan. 22 aug, 2015 08:37 |
|
Borttagen
|
Henny
Jag hade sagt till mamma att jag skulle gå till en kompis efteråt men jag stannade på stallet. 22 aug, 2015 08:43 |
|
Borttagen
|
Mell
Efter maten går vi ner till stallet och låser upp igen. Utanför står Henny. "Hej!" Säger jag. 22 aug, 2015 08:48 |
|
Borttagen
|
Henny
" Hej." svarar jag försiktigt . 22 aug, 2015 09:02 |
|
Borttagen
|
Mell
"Du red nybörjarlektionen i morse va?" Frågar jag medan jag börjar göra iorning Maya. 22 aug, 2015 09:05 |
|
Borttagen
|
Henny
" Ja." svarade jag. 22 aug, 2015 09:05 |
|
Borttagen
|
Mell
"Va det kul då?" Frågar jag medan jag sadlar Maya. 22 aug, 2015 09:09 |
|
Borttagen
|
Henny
" Jaaa..." sa jag dröjande . 22 aug, 2015 09:10 |
|
Borttagen
|
Mell
"Vad bra!" Säger jag och leder ut Maya i ridhuset. Där har jag redan byggt hinder och jag börjar värma upp. 22 aug, 2015 09:14 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Stallet (Öppen rollspel, söker deltagare)
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen