Rollspel om Kopierarna (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel om Kopierarna (prs)
|
Borttagen
|
"Hon verkar tala sanning om allt förutom spöket" sa Edwyn.
Edwyn började att packa upp sina grejer.
11 aug, 2015 20:44
|
|
Borttagen
|
" Ja " sa Ailwyn Kami gick förbi deras rum dörren var fortfarande öppen hon gick in på sitt rum som var rummet bredvid.
11 aug, 2015 20:47
|
|
Borttagen
|
"Så ska vi gå & titta omkring lite grann? jag menar vi kommer att bo här så vi behöver veta vart allting finns" sa Edwyn. Han hade blivit lite nyfiken.
11 aug, 2015 20:48
|
|
Borttagen
|
" Ja låt oss göra det " sa Ailwyn och reste sig han gick ur ur rummet.
11 aug, 2015 20:50
|
|
Borttagen
|
Edwyn gick ut ur rummet & ner för trappan.
Han såg sig omkring i korridoren.
"vart börjar vi?" frågade Edwyn osäkert.
11 aug, 2015 20:51
|
|
Borttagen
|
" badrummen eller köket tycker jag " sa Ailwyn då han kom ner.
11 aug, 2015 20:52
|
|
Borttagen
|
"vi letar upp köket först. " sa Edwyn & började att gå mot köket.
det luktade mat från köket.
"Tror det är middag snart" sa Edwyn osäkert.
11 aug, 2015 20:57
|
|
Borttagen
|
" Ja det luktar som det " sa Ailwyn och gick mot köket.
11 aug, 2015 21:19
|
|
Borttagen
|
I köket var det än kok som tillagade Sushi som middag.
Edwyn log lite grann. Han gillade fisk så Sushi var gott tyckte han.
11 aug, 2015 21:32
|
|
Borttagen
|
Aliwin log fisk var nyttigt och sushi var okej enligt honom.
11 aug, 2015 21:35
|
Du får inte svara på den här tråden.