PRS med Remus Granger
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Remus Granger
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Parva Fortemque
Elev |
(Yepp, so lets goooo!)
Jag gock en stund till i folkmassan tills jag bedömde att ingenting hände här. Jag gick tillbaka till min TARDIS och ställde in den på utkanten av Gallifrey. Det är stället där flest saker händer. www.kulturforeningennimbus.com 23 aug, 2015 17:44 |
|
Borttagen
|
Jag hörde något ljud, som en TARDIS. Jag pausa läsningen ett tag innan jag skakade på huvudet och kollade ner i boken igen.
23 aug, 2015 17:59 |
|
Parva Fortemque
Elev |
23 aug, 2015 19:37 |
|
Borttagen
|
(Jag sitter I TARDIS, som står utanför staden)
23 aug, 2015 19:38 |
|
Parva Fortemque
Elev |
(Okej!)
Dörren till min TARDIS knarrade när jag öppnade den. Jag gick ut och såg en blå telefon kiosk. Jag tänkte automatiskt att det var Doktorns. Ödet verkade vilja att vi skulle träffa varandra idag, så jag gick dit och knackade på den blåa dörren. www.kulturforeningennimbus.com 23 aug, 2015 19:42 |
|
Borttagen
|
Jag kollade upp från boken (Igen) men denna gång aven knackning.
"Vem i helafridens namn an det vara?" mumlade jag.När jag öppnade dörren stod Ronish där. "Hej", sa jag. "Det var inte så länge sedan." (Jag stavade väll rätt på namnet?) 23 aug, 2015 19:45 |
|
Parva Fortemque
Elev |
(Yepp)
Doktorn skrattade. -Jag såg att du var här, och tänkte att jag kunde knacka på! sa jag. www.kulturforeningennimbus.com 23 aug, 2015 19:48 |
|
Borttagen
|
Jag kollade runt lite snabbt och såg en annan TARDIS stå i närheten, som om jag skulle vara förvånad men jag hade ju hört den innan.
"Vill du komma in eller?" frågade jag. 23 aug, 2015 19:55 |
|
Parva Fortemque
Elev |
23 aug, 2015 19:56 |
|
Borttagen
|
Jag log.
"Bra!" sa jag och gick mot mitten av rummet. "Så vad tycks, jag ändrade lite fö inte så länge sedan?" fågade jag. 23 aug, 2015 20:07 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen