Privat HP roll
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Privat HP roll
|
Borttagen
|
Crac
Jag drog ett drag och spelet var igång
10 aug, 2015 20:30
|
|
Borttagen
|
Tess
Jag gjorde mitt drag.
10 aug, 2015 20:32
|
|
Borttagen
|
Crac
Efetr ett tag ropade jag "SCHACK MATT!"
10 aug, 2015 20:34
|
|
Borttagen
|
Tess
Jag suckade bara och vände mig mot Crystal och capricia för att diskutera killar.
10 aug, 2015 20:35
|
|
Borttagen
|
Melody
"Så Drake har du någon flickvän?" frågade jag.
10 aug, 2015 20:37
|
|
Borttagen
|
10 aug, 2015 20:38
|
|
Borttagen
|
Melody
Åter en spänd stämning
Crac
"Ett parti till?"
10 aug, 2015 20:41
|
|
Borttagen
|
Tess
" Jag suger på det så nej tack" sa jag.
10 aug, 2015 20:42
|
|
Borttagen
|
Crac
"Sur muppa", sa jag och lade ner kortleken.
10 aug, 2015 20:43
|
|
Borttagen
|
Tess
Jag vände mig mot Crystal.
" Så vem är snyggaste killen på Hogwarts i år då?" frågade jag.
" Det måste helt klart vara Capricias bror Lucas Nott" sa Crystal.
" Tycker du min bror är snygg?" frågade Capricia och skrattade mjukt.
10 aug, 2015 20:47
|
Du får inte svara på den här tråden.