Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Privat HP roll

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat HP roll

1 2 3 4 5 6 7 8
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Crac
Jag drog ett drag och spelet var igång

10 aug, 2015 20:30

Borttagen

Avatar


Tess
Jag gjorde mitt drag.

10 aug, 2015 20:32

Borttagen

Avatar


Crac
Efetr ett tag ropade jag "SCHACK MATT!"

10 aug, 2015 20:34

Borttagen

Avatar


Tess
Jag suckade bara och vände mig mot Crystal och capricia för att diskutera killar.

10 aug, 2015 20:35

Borttagen

Avatar


Melody
"Så Drake har du någon flickvän?" frågade jag.

10 aug, 2015 20:37

Borttagen

Avatar


Drake
" Nej" sa jag.

10 aug, 2015 20:38

Borttagen

Avatar


Melody
Åter en spänd stämning

Crac
"Ett parti till?"

10 aug, 2015 20:41

Borttagen

Avatar


Tess
" Jag suger på det så nej tack" sa jag.

10 aug, 2015 20:42

Borttagen

Avatar


Crac
"Sur muppa", sa jag och lade ner kortleken.

10 aug, 2015 20:43

Borttagen

Avatar


Tess
Jag vände mig mot Crystal.
" Så vem är snyggaste killen på Hogwarts i år då?" frågade jag.
" Det måste helt klart vara Capricias bror Lucas Nott" sa Crystal.
" Tycker du min bror är snygg?" frågade Capricia och skrattade mjukt.

10 aug, 2015 20:47

1 2 3 4 5 6 7 8

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat HP roll

Du får inte svara på den här tråden.