To be a hero is not Easey (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> To be a hero is not Easey (prs)
|
Borttagen
|
Leticia suckade & såg mot Alosia.
"jag antar att Decia kommer senare så vi går hem till mig så länge" sa Leticia & fortsatte att gå mot Museet.
31 jul, 2015 22:57
|
|
Borttagen
|
Alosia nickade och gick med Leticia
" Decia fick väll en känsla av att hon måste hem " sa Alosia
31 jul, 2015 22:58
|
|
Borttagen
|
"Ja jag antar det" sa Leticia med en suck. De kunde nu se museet.
"dåsa nu är vi framme" sa Leticia & öppnade bakdörren på museet så att de kunde komma in. Leticia öppnade dörren.
"Gästerna först" sa Hon med ett leende.
31 jul, 2015 23:00
|
|
Borttagen
|
Alosia log och gick in hon började se sig omkring i museet hon hade inte varit där på ett tag. Hon tog av sig jackan och la den över armen.
31 jul, 2015 23:01
|
|
Borttagen
|
"Här på baksidan är det den privata delen där min familj bor" sa Leticia med ett leende.
31 jul, 2015 23:02
|
|
Borttagen
|
" Åh okej " sa Alosia och log hon såg sig omkring.
31 jul, 2015 23:04
|
|
Borttagen
|
"mina bröder & far jobbar nog fortfarande så det är rätt lugnt här för stunden" sa Leticia med en suck.
31 jul, 2015 23:05
|
|
Borttagen
|
" Okej skönt så det som inte är normalt när planerar du att visa det ? " frågade Alosia och såg på Leticia.
31 jul, 2015 23:06
|
|
Borttagen
|
"När Decia kommer för vill inte visa det för ofta" sa Leticia & log lite smått.
31 jul, 2015 23:07
|
|
Borttagen
|
" Okej " sa Alosia.
Dacia packade sina syskons ryggsäckar och smsade Leticia.
" Får vi komma nu mamma försökte döda min lillasyster och vi känner oss inte säkra hemma " skickade hon.
31 jul, 2015 23:09
|
Du får inte svara på den här tråden.