Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

To be a hero is not Easey (prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > To be a hero is not Easey (prs)

1 2 3 4 5 6 ... 17 18 19
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Leticia suckade & såg mot Alosia.
"jag antar att Decia kommer senare så vi går hem till mig så länge" sa Leticia & fortsatte att gå mot Museet.

31 jul, 2015 22:57

Borttagen

Avatar


Alosia nickade och gick med Leticia
" Decia fick väll en känsla av att hon måste hem " sa Alosia

31 jul, 2015 22:58

Borttagen

Avatar


"Ja jag antar det" sa Leticia med en suck. De kunde nu se museet.
"dåsa nu är vi framme" sa Leticia & öppnade bakdörren på museet så att de kunde komma in. Leticia öppnade dörren.
"Gästerna först" sa Hon med ett leende.

31 jul, 2015 23:00

Borttagen

Avatar


Alosia log och gick in hon började se sig omkring i museet hon hade inte varit där på ett tag. Hon tog av sig jackan och la den över armen.

31 jul, 2015 23:01

Borttagen

Avatar


"Här på baksidan är det den privata delen där min familj bor" sa Leticia med ett leende.

31 jul, 2015 23:02

Borttagen

Avatar


" Åh okej " sa Alosia och log hon såg sig omkring.

31 jul, 2015 23:04

Borttagen

Avatar


"mina bröder & far jobbar nog fortfarande så det är rätt lugnt här för stunden" sa Leticia med en suck.

31 jul, 2015 23:05

Borttagen

Avatar


" Okej skönt så det som inte är normalt när planerar du att visa det ? " frågade Alosia och såg på Leticia.

31 jul, 2015 23:06

Borttagen

Avatar


"När Decia kommer för vill inte visa det för ofta" sa Leticia & log lite smått.

31 jul, 2015 23:07

Borttagen

Avatar


" Okej " sa Alosia.

Dacia packade sina syskons ryggsäckar och smsade Leticia.
" Får vi komma nu mamma försökte döda min lillasyster och vi känner oss inte säkra hemma " skickade hon.

31 jul, 2015 23:09

1 2 3 4 5 6 ... 17 18 19

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > To be a hero is not Easey (prs)

Du får inte svara på den här tråden.