Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

the place call Rubian (Prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > the place call Rubian (Prs)

1 2 3 4 5 6 ... 34 35 36
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


" Förfärligaste tanken inte komma ihåg sitt namn" sa Garm och sen tänkte han efter lite.
" Jag är här för att bi din vän " sa Garm och tänkte hatar ordet vän.

22 jul, 2015 18:06

Borttagen

Avatar


Natasha såg lite överraskat mot Garm.
"Verkligen? du vill vara min vän?" frågade Natasha & log stort.

22 jul, 2015 18:07

Borttagen

Avatar


" Ja jag skulle inte kunna tänka mig att ha en vän som du " sa Garm och log. Hatar fortfarande ordet vän tänkte han.

22 jul, 2015 18:11

Borttagen

Avatar


Natasha såg mot Garm.
" yay jag har en vän som jag kan berätta allt för" sa Natasha med ett glatt leende.

22 jul, 2015 18:13

Borttagen

Avatar


" Ja och jag lägger mitt ord på att jag inte säger ett pip till nån annan " sa Garm speciellt inte till de andra spökena tänkte han.

22 jul, 2015 18:25

Borttagen

Avatar


"Om det finns något du vill veta så är det bara att fråga" sa Natasha med ett leende.

Teddy hade rymt igen från lektionen. Han hade den här gången gömt sig i slottstornet.

22 jul, 2015 18:28

Borttagen

Avatar


" Ja jag vill veta lite om din familj " sa Garm min dotter tänkte han men sa förstås inget.

22 jul, 2015 18:33

Borttagen

Avatar


"åh okej jag vet inte ingenting om mina föräldrar men jag har en bror som är livrädd för mig. Sen så har jag tremänningar som heter Teddy & Casper " sa Natasha & log.

22 jul, 2015 18:49

Borttagen

Avatar


" Åh Teddy och Casper vilka är dom? " frågade Garm nyfiket han hade inte hört något om att hans barn skulle få några tremänningar.

22 jul, 2015 18:54

Borttagen

Avatar


"Teddy är den nya tronarvingen medans Casper är Teddy's lillebror. De är um barn till Stacy & Aragorn" sa Natasha

22 jul, 2015 18:55

1 2 3 4 5 6 ... 34 35 36

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > the place call Rubian (Prs)

Du får inte svara på den här tråden.