the place call Rubian (Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the place call Rubian (Prs)
|
Borttagen
|
" Förfärligaste tanken inte komma ihåg sitt namn" sa Garm och sen tänkte han efter lite.
" Jag är här för att bi din vän " sa Garm och tänkte hatar ordet vän.
22 jul, 2015 18:06
|
|
Borttagen
|
Natasha såg lite överraskat mot Garm.
"Verkligen? du vill vara min vän?" frågade Natasha & log stort.
22 jul, 2015 18:07
|
|
Borttagen
|
" Ja jag skulle inte kunna tänka mig att ha en vän som du " sa Garm och log. Hatar fortfarande ordet vän tänkte han.
22 jul, 2015 18:11
|
|
Borttagen
|
Natasha såg mot Garm.
" yay jag har en vän som jag kan berätta allt för" sa Natasha med ett glatt leende.
22 jul, 2015 18:13
|
|
Borttagen
|
" Ja och jag lägger mitt ord på att jag inte säger ett pip till nån annan " sa Garm speciellt inte till de andra spökena tänkte han.
22 jul, 2015 18:25
|
|
Borttagen
|
"Om det finns något du vill veta så är det bara att fråga" sa Natasha med ett leende.
Teddy hade rymt igen från lektionen. Han hade den här gången gömt sig i slottstornet.
22 jul, 2015 18:28
|
|
Borttagen
|
" Ja jag vill veta lite om din familj " sa Garm min dotter tänkte han men sa förstås inget.
22 jul, 2015 18:33
|
|
Borttagen
|
"åh okej jag vet inte ingenting om mina föräldrar men jag har en bror som är livrädd för mig. Sen så har jag tremänningar som heter Teddy & Casper " sa Natasha & log.
22 jul, 2015 18:49
|
|
Borttagen
|
" Åh Teddy och Casper vilka är dom? " frågade Garm nyfiket han hade inte hört något om att hans barn skulle få några tremänningar.
22 jul, 2015 18:54
|
|
Borttagen
|
"Teddy är den nya tronarvingen medans Casper är Teddy's lillebror. De är um barn till Stacy & Aragorn" sa Natasha
22 jul, 2015 18:55
|
Du får inte svara på den här tråden.