Decided Destiny [PRIVAT J_J & Helena Raven]
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Decided Destiny [PRIVAT J_J & Helena Raven]
|
Borttagen
|
Gabbi såg hans tänakde ansikte.
-kanske
sa hon lugnt och tog fröstkigt en bit av brödet bara.
-du tänker på något och hag tänker inte snoka så
sa hon
22 jul, 2015 16:22
|
|
Borttagen
|
" Jag tänker på min syster folk har sett henne med banditerna men jag tror dom inte " sa Zuko med en suck. Då hans syster var hemma så var hon jättesnäll men ibland kändes det bara som att hon bara spelade snäll.
22 jul, 2015 16:35
|
|
Borttagen
|
Gabbi kollade på honom direkt och kolalde sen i knäet och sen upp igen
-förlåt tt jag drog upp det, ämnet verkar vara känsligt
sa hon
22 jul, 2015 19:07
|
|
Borttagen
|
" Det är lugnt " sa Zuko och log han hade ju ändå inte världens bäste relation med sin syster heller.
22 jul, 2015 19:10
|
|
Borttagen
|
Gabbi log lättat till
-bra det e bara säga till om du anser jag grver i något jag inte bör göra
sa hon och log mjukt till
-E det något du vill veta om mig bara säg vad
sa hon lugnt.
22 jul, 2015 19:18
|
|
Borttagen
|
" Ja om du har livvakter som ser efter dig " sa Zuko och såg på Gabbi.
22 jul, 2015 19:22
|
|
Borttagen
|
Gabbi kollade på honom
-nope inte här, inte hemma heller endast utanför portarna
sa hon nu
22 jul, 2015 19:26
|
|
Borttagen
|
" Jag får inte gå utanför portarna utan vakt " sa Zuko
22 jul, 2015 19:28
|
|
Borttagen
|
Gabbi nickar ytst.
-Kan förstå det om det su säger om banditerna. Om jag kämnar slottet måste jag ha soldat med men inom hovet e ja
sa hon sänllt
22 jul, 2015 19:32
|
|
Borttagen
|
" Okej jag tror far kommer fixa någon vakt åt dig " sa Zuko.
22 jul, 2015 19:34
|
Du får inte svara på den här tråden.