Öppet rollspel - Hogwarts i nutid
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet rollspel - Hogwarts i nutid
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
taggsvansen02
Elev |
Skrivet av Weasleygirl98: Skrivet av taggsvansen02: Skrivet av Lele: Skrivet av taggsvansen02: Skrivet av Lele: Skrivet av taggsvansen02: Skrivet av Weasleygirl98: Skrivet av taggsvansen02: Jag är med om jag kan få förklarat för mig hur en fjortonåring två tolvåringar och en sjuttonåring få ihop en story? Man kanske skulle kunna göra något liknande Dumbledores arme eller så. Ok, då tror jag att jag passar. Så då kommer du vara med? Oj förlåt jag menade att jag inte ska vara med, om alla hade varit nästan lika gamla typ 1-2 års skillnad hade jag kunnat vara med men inte nu Ok. Jag tror jag uppfattade ordet "passar" lite fel. Jag uppfattade det som att du passade in i rollspelet men då menade du alltså att du inte skulle vara med? Exakt, I Stockolm (eller så är det bara där jag bor) så tycker jag att det betyder typ jag passerar altså är inte med Men vi kan ju ändra. Jag kan vara yngre om det passar (obs. passar som i platsar Nja, jag gillar mer att vara äldre 30 jul, 2015 21:16 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Skrivet av taggsvansen02: Skrivet av Weasleygirl98: Skrivet av taggsvansen02: Skrivet av Lele: Skrivet av taggsvansen02: Skrivet av Lele: Skrivet av taggsvansen02: Skrivet av Weasleygirl98: Skrivet av taggsvansen02: Jag är med om jag kan få förklarat för mig hur en fjortonåring två tolvåringar och en sjuttonåring få ihop en story? Man kanske skulle kunna göra något liknande Dumbledores arme eller så. Ok, då tror jag att jag passar. Så då kommer du vara med? Oj förlåt jag menade att jag inte ska vara med, om alla hade varit nästan lika gamla typ 1-2 års skillnad hade jag kunnat vara med men inte nu Ok. Jag tror jag uppfattade ordet "passar" lite fel. Jag uppfattade det som att du passade in i rollspelet men då menade du alltså att du inte skulle vara med? Exakt, I Stockolm (eller så är det bara där jag bor) så tycker jag att det betyder typ jag passerar altså är inte med Men vi kan ju ändra. Jag kan vara yngre om det passar (obs. passar som i platsar Nja, jag gillar mer att vara äldre Jag gillar också att vara äldre, men vi kan ju testa och se, det går ju på riktiga Hogwarts, alla behöver ju inte vara bästisar med varandra. man kan ju vara gruper och sedan kanske utveckla det till något. Quidditchmatcher eller Dumbledores arme eller så. Winter is coming... 30 jul, 2015 21:19 |
|
taggsvansen02
Elev |
Skrivet av Weasleygirl98: Skrivet av taggsvansen02: Skrivet av Weasleygirl98: Skrivet av taggsvansen02: Skrivet av Lele: Skrivet av taggsvansen02: Skrivet av Lele: Skrivet av taggsvansen02: Skrivet av Weasleygirl98: Skrivet av taggsvansen02: Jag är med om jag kan få förklarat för mig hur en fjortonåring två tolvåringar och en sjuttonåring få ihop en story? Man kanske skulle kunna göra något liknande Dumbledores arme eller så. Ok, då tror jag att jag passar. Så då kommer du vara med? Oj förlåt jag menade att jag inte ska vara med, om alla hade varit nästan lika gamla typ 1-2 års skillnad hade jag kunnat vara med men inte nu Ok. Jag tror jag uppfattade ordet "passar" lite fel. Jag uppfattade det som att du passade in i rollspelet men då menade du alltså att du inte skulle vara med? Exakt, I Stockolm (eller så är det bara där jag bor) så tycker jag att det betyder typ jag passerar altså är inte med Men vi kan ju ändra. Jag kan vara yngre om det passar (obs. passar som i platsar Nja, jag gillar mer att vara äldre Jag gillar också att vara äldre, men vi kan ju testa och se, det går ju på riktiga Hogwarts, alla behöver ju inte vara bästisar med varandra. man kan ju vara gruper och sedan kanske utveckla det till något. Quidditchmatcher eller Dumbledores arme eller så. Nja jag tror jag tror jag skippar denna men tack ändå 30 jul, 2015 22:37 |
|
Borttagen
|
Försent att vara med eller?
6 aug, 2015 16:55 |
|
Lele
Elev |
Skrivet av Borttagen: Försent att vara med eller? Tror inte det Mama, kudos for saying that. For spilling.
6 aug, 2015 20:36 |
|
Borttagen
|
Okej Om det finns tid att vara med så har jag en mall här: Förnamn: Merry Efternamn: Arida Ålder: 13 Årskurs: 3 Elevhem: Huffelpuff Utseende: Den med lutat huvud!Trollstav: 10 tum, Enhörningskärna Djur: En uggla kallad Antony, en katt hemma kallad Fluffsen Patronus: Katt Övrigt: Blyg, Snabbt att lära sig, Bokmall 6 aug, 2015 20:55 |
|
Flameswolf
Elev |
Namn:linea
Efternamn:Williams Ålder:12 Årskurs:2 Elevhem:gryffindor Utseende:Brunt kort hår.bruna ögon,ganska kort. Trollstav:rosenträ,med trestalhår som kärna. Djur:Kattugglan jack och hunden fred. Patronus:Varg Övrigt:väldigt smart och duktig u skolan. 10 sep, 2015 07:57 |
|
Lele
Elev |
3 okt, 2015 10:01 |
|
Hermionez-04
Elev |
Kan jag vara med? I så fall så är en mall här:
Förnamn: Niore (kallas för Nira) Efternamn: Malfoy Ålder: 15 Årskurs: 5 Elevhem: Slytherin Utseende: Ljusblont, vågigt hår till midjan ungefär, isblå, stora ögon med långa fransar och spetsig haka. Ganska lång och hon har oftast på sig neonrosa läppstift. Blek hy. Trollstav: Pilträ, 12,3 tum, enhörningshår Djur: Vit, lurvig katt som heter Måne Patronus: Lokatt Övrigt: Draco Malfoys äldsta dotter. Beter sig otrevligt mot alla mugglarfödda och trevligt mot alla renblodiga i Slytherin. Är bästa vän med Cindy Zabini och hon tycker mycket om sin lillebror Scorpius. Hon är duktig i skolan. Så! Jag tänkte att det kunde vara roligt med någon som är litet ond också! Jag taggar några som kanske vill vara med: HermioneHäst Hannah Lilja Piggelino I'm writing this ironically. 7 okt, 2015 16:24
Detta inlägg ändrades senast 2015-10-10 kl. 11:49
|
|
Borttagen
|
Tack för taggningen men jag har redan så många rollspel på g!
7 okt, 2015 16:26 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen