PRS Elefantprinsessan ♥Linn♥ & Hermone Puddlemere
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS Elefantprinsessan ♥Linn♥ & Hermone Puddlemere
|
Borttagen
|
26 jul, 2015 19:28
|
|
Borttagen
|
Vi sätter oss och vår lärare kommer in i rummet.
26 jul, 2015 20:59
|
|
Borttagen
|
27 jul, 2015 10:35
|
|
Borttagen
|
Läraren pratar om nån formel som skadar. När det blir rast sätter prinsessan bredvid mig.
27 jul, 2015 10:49
|
|
Borttagen
|
Jag kollar på flickan.
"VVad heter du?"
27 jul, 2015 10:50
|
|
Borttagen
|
"Sienna." säger jag blygt.
27 jul, 2015 10:53
|
|
Borttagen
|
27 jul, 2015 10:55
|
|
Borttagen
|
"Hur mycket magi kan du?" frågar jag.
27 jul, 2015 11:05
|
|
Borttagen
|
"Tillräckligt mycket för att döda dig" säger jag.
27 jul, 2015 11:10
|
|
Borttagen
|
"Hur länge har du övat?" undrar jag nyfiket.
27 jul, 2015 11:15
|
Du får inte svara på den här tråden.