Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lele
Elev |
4 jul, 2015 22:16 |
|
Borttagen
|
" Kan du hämta jord?" frågade jag Eric.
5 jul, 2015 10:24 |
|
Lele
Elev |
- Visst, sa jag. Jag gick och hämtade jord. Sedan kom jag tillbaka.
Mama, kudos for saying that. For spilling.
5 jul, 2015 11:13 |
|
Borttagen
|
" Bra jag lägger jorden i krukan här så kan du väl dra upp mandragoran?" sa jag och började fylla jord i krukan.
5 jul, 2015 11:15 |
|
Lele
Elev |
Okej, sa jag. Lektionen slutade. - Hejdå, sa jag och gick till min lektion i trolldryckskonst som jag hade med slytherin.
Mama, kudos for saying that. For spilling.
5 jul, 2015 11:34 |
|
Borttagen
|
Jag var på lektionen i skötsel och vård av magiska djur. Jag gick fram till en enhörning och klappade den.
5 jul, 2015 12:14 |
|
Lele
Elev |
Man skulle jobba två och två. Självklart så jobbade Harry med Ron. Hermione kom fram och frågade om vi skulle jobba ihop. - Visst, sa jag. Snape sa också att den man jobbade med idag skulle man fortsätta jobba med resten av året.
Mama, kudos for saying that. For spilling.
5 jul, 2015 12:26 |
|
Borttagen
|
"Ni ska jobba i par." sa Hagrid " Den ni jobbar med jobbar ni med resten av året. " tillade han. Vi hade tillsammans. Vi hade det med Rawenclaw. Jag frågade Padma om vi kunde jobba ihop.
" Visst. " svarade hon. Vi skulle ta hand om enhörningen. 5 jul, 2015 12:39 |
|
Lele
Elev |
Lektionen började. Vi skulle göra en sömnbrygd. Jag och Hermione blev klara först av alla och trolldrycker blev jättebra. För att vi blev klara så tidigt fick vi börja med trolldrycken vi skulle göra nästa lektion i trolldryckskonst. Vi blev klara med den precis innan lektionen slutade.
Mama, kudos for saying that. For spilling.
5 jul, 2015 13:10 |
|
Borttagen
|
I Hufflepuffs sällskapsrum var det en ny lapp på anslagstavlan. En utflykt till Hogsmead. Jag sprang ut och letade efter Eric.
5 jul, 2015 13:14 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen