Roll med Ginny Weasley2005
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll med Ginny Weasley2005
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag gick upp med de andra.
26 jun, 2015 16:06 |
|
Ginny Weasley2005
Elev |
Jag såg att Draco gick upp med dem andra till slottet, och bestemde mig för att följa efter.
26 jun, 2015 16:09 |
|
Borttagen
|
När vi kom upp till slottet stod en kvinna där.
26 jun, 2015 16:10 |
|
Ginny Weasley2005
Elev |
Kvinnan var lång och såg väldigt gammal ut.
26 jun, 2015 16:15 |
|
Borttagen
|
Hon berättade reglerna, fast jag lyssnade knappt.
26 jun, 2015 16:16 |
|
Ginny Weasley2005
Elev |
Vi gick igenom en stor hall, och kom fram till en stor sal full med elever.
26 jun, 2015 16:19 |
|
Borttagen
|
En sliten hatt lång på en pall.
26 jun, 2015 16:20 |
|
Ginny Weasley2005
Elev |
Den långa kvinnan ropade upp namn från en lång lista.
26 jun, 2015 16:22 |
|
Borttagen
|
-Draco Malfoy! ropade hon. Jag satte på mig hatten. -Slytherin! ropade den.
26 jun, 2015 16:25 |
|
Ginny Weasley2005
Elev |
Jag såg efter Draco när han gick mot Slytherin bordet.
- Ginny Weasley! ropade den stränga rösten. jag gick långsamt mot pallen. Jag satte mig och drog på mig hatten, Gryffendor!!! ropade hatten så fort jag tog på mig den. Jag gick långsamt mot mina bröder, som ropade och hejade. Jag satte mig ner för att höra resten av uppropningen. 26 jun, 2015 16:33 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen