Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs med ellisen05

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med ellisen05

1 2 3 4 5 6 ... 42 43 44
Användare Inlägg
JossiMarauder
Elev

Avatar


Jag himlade med ögonen. Dramatiska Linnie. Okej, det var väl symd om henne, men jag var inte direkt känd för att vara empatisk.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

30 jun, 2015 20:59

Borttagen

Avatar


" Eh Hej?" sa Lysander
Jag sprang gråtandes iväg. Skulle någon aldrig förstå? Jag är bara en tjej som gör så det går dåligt för hufflepuff i qudditch. Ingen bryr sig någonsin om mig. Men varför lipa? Ingen bryr sig ju

30 jun, 2015 21:04

JossiMarauder
Elev

Avatar


Jag tittade efter Linnie.
"Hrm...förlåt" sa jag och blev röd om kinderna. "Jag måste...du vet...öhm..."
Jag log lite mot Lysander innan jag sprang iväg efter Linnie.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

30 jun, 2015 21:05

Borttagen

Avatar


Jag satt utan för flickornas toalett och grät. Hon ska alltid tro det värsta om mig. Hon kom springandes fram till mig. Jag kollade med mina blöta ögon vädjande i hennes ögon.

30 jun, 2015 21:09

JossiMarauder
Elev

Avatar


"Förlåt...det är bara det att jag aldrig..." Sa jag andfått. "Jag har aldrig känt så här för en kille"

(Så smörigt xD)

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

30 jun, 2015 21:13

Borttagen

Avatar


" Inte jag heller men för Lorcan." sa jag och försökte tårka tårarna.
" Men hade det varit din lilla RoRo så hade du ändå trott det var Lorcan hon kolla på. Det är bara för att jag betyder inget." tillade jag med tårarna på väg igen.

( Haha aa XD)

30 jun, 2015 21:18

JossiMarauder
Elev

Avatar


''Tror du verkligen det?'' Sa jag och blev genast lite sur igen.

(Dramaqueen XD)

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

30 jun, 2015 21:20

Borttagen

Avatar


" Jag vet inte, jag bara vet inte." sa jag och grävde ner ansiktet i knäna.
" Jag är ju bara jag, jag behöver bara nån." sa jag medans tårarna rann.
( Jopp)

30 jun, 2015 21:24

JossiMarauder
Elev

Avatar


"Jag kanske kan hjälpa dig" sa jag fundersamt.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

30 jun, 2015 21:26

Borttagen

Avatar


" Hurdå?" sa jag och titta upp.

30 jun, 2015 21:28

1 2 3 4 5 6 ... 42 43 44

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med ellisen05

Du får inte svara på den här tråden.