Prs med Holytail
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med Holytail
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
" Hur är det Sei, ska du inte bada?" frågade jag skrattandes.
2 jul, 2015 10:29 |
|
Holytail
Elev |
2 jul, 2015 10:30 |
|
Borttagen
|
Jag försökte att dyka. Det gick inte bra.
2 jul, 2015 10:32 |
|
Holytail
Elev |
2 jul, 2015 10:33 |
|
Borttagen
|
Jag skakade av mig så det stänkte.
2 jul, 2015 10:34 |
|
Holytail
Elev |
"Vad ska vi göra nu?" Frågade Sei och såg lite orolig ut.
"Vad vill du göra?" Frågade jag Sei och han sken upp. "Äta glass!"
2 jul, 2015 10:36 |
|
Borttagen
|
" Sei, kom så gör vi glass då." sa jag.
2 jul, 2015 10:38 |
|
Holytail
Elev |
2 jul, 2015 10:40 |
|
Borttagen
|
" Det är en slags is som smakar fantastiskt!" svarade jag.
2 jul, 2015 11:29 |
|
Holytail
Elev |
2 jul, 2015 14:44 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen