Grimm~Prs
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Grimm~Prs
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JossiMarauder
Elev |
(PS. 1: Jag har skickat novellen nu! PS 2. Likanr inte den här lite det avsnittet där en tjej bor i skogen i en koja fast hon är jättesjuk och så?
"Ni bor i skogen" sade Grimmen. "Och?" Frågade Olivia. "Ni behöver komma här ifrån" So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 16 maj, 2015 10:48 |
|
Holytail
Elev |
16 maj, 2015 10:59 |
|
JossiMarauder
Elev |
"Därför" svarade Blutbaden kort.
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 16 maj, 2015 11:02 |
|
Holytail
Elev |
-"Jaha!" Säger jag. "Men det ändrar inte det faktum att Grimmen kan döda oss!" Säger jag och nickar mot honom.
-"Jag heter Nick!" Säger han.
16 maj, 2015 13:12 |
|
JossiMarauder
Elev |
"Sak samma!" Sa jag. "Du kan fortfarnade döda oss!!" Skrek jag.
"Han kommer inte döda er" sa Blutbaden. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 16 maj, 2015 14:28 |
|
Holytail
Elev |
16 maj, 2015 23:22 |
|
JossiMarauder
Elev |
"Som om vi skulle lyssna på dig" fräste jag.
"Vi kommer hjälpa er" sa Grimmen. "Ha, det tror jag på när jag ser det" sa jag och röt ett isamde vrål. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 16 maj, 2015 23:25 |
|
Holytail
Elev |
16 maj, 2015 23:26 |
|
JossiMarauder
Elev |
"Nej! Låt den vara såhär!" Sa Olivia.
"Men gör det ibte ont?" Sa Grimmen. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 18 maj, 2015 16:04 |
|
Holytail
Elev |
18 maj, 2015 16:06 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen