Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs med Melody Malfoy

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med Melody Malfoy

1 2 3 4 5 6 ... 27 28 29
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


~Emma~
"Emilia borde komma tillbaka snart!" Sa jag. Men Alice verkade inte lyssna, hon satt och pratade med två Hufflepuff tjejer som kommit in till vår kupè. Har hon inte kommit om 10 minuter så går jag och söker upp henne. Tänkte jag

16 maj, 2015 12:06

Detta inlägg ändrades senast 2015-05-21 kl. 13:49
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


~Emilia~
Jag satt och grät själv i en kupé. Alla hatade mig jag fattar inte ens varför jag åkte till Hogwarts ingen vill ju ha mig där tänkte jag och kollade ut genom fönstret. Mina tankar flög iväg och jag började tänka på Dylan.

16 maj, 2015 12:08

Borttagen

Avatar


~Dylan~
jag kunde inte släppa tanken på Emilia. De andra märkte ingenting utom Will som då och då tittade irriterat på mig.

~Emma~
"Jag kommer snart" sa jag åt Alice hob nickade. Det hade gått 20 minuter och Emilia hade inte ännu kommit. Jag gick först mot kupén hennes bror hade suttit i.

16 maj, 2015 12:13

Borttagen

Avatar


~Emilia~
Jag hade somnat i kupén och sov lugnt med fönster rutan.

16 maj, 2015 12:14

Borttagen

Avatar


~Dylan~
En tjej med långt blont hår uppsatt i en hästsvans kom in i kupén "Är Emilia Red här eller har ni sett henne?" Frågade hon. "Hon var här för cirka n halvtimme sedan" sa William "vänta nu, vad ska du göra med henne?" Tillade han plötsligt "Hon lovade att hon skulle komma tillbaka och sitta med oss om en stund, men hon har inte kommit och det har gått hur länge som helst." Sa hon. Sedan gick hon ut ur kupén igen. Jag kollade på William som såg lite nervös ut.

16 maj, 2015 12:21

Borttagen

Avatar


~Emilia~
Jag vaknade och såg att jag blödde från armen om det stod Vanessa Nott i blod på väggen.
Jag gav ifrån mig ett skrik som hördes hela väggen bort till Dylan och wills kupé.

16 maj, 2015 12:23

Borttagen

Avatar


~Dylan~
"emilia" skrek Will pch rusade upp jag följde chokat efter honom. Tjejen som varit inne i kupén stog två kupér bort. Jag drog med henne, vi hittade Emilias kupé till slut. Den var längst bak. Där stog en tjej med mörkbrunt hår och iskalla ögon.

16 maj, 2015 12:26

Borttagen

Avatar


~Vanessa~
Jag skrattade elakt och skär in mitt namn i Emilias arm.
" Du är så vidrig ingen vill veta av dig" sa jag.

~Emilia~
Jag skakade av gråt och försökte få loss min arm.
" Snälla sluta" grät jag och skrek av smärta.

16 maj, 2015 12:28

Borttagen

Avatar


~Emma~
Jag såg avd tjejn gjorde mot Emilia började jag gråta. Killarna tvekade inte utan drog fram sina trollstavar ur fickan och skrek bevärjelser "Stupefly" ropade den längre, som jag antog att var Emilias storebror. Den andra rusade fram till Emila och rykte åt sig hennes arm. Han mummlade något och såren blev lite bättre.

16 maj, 2015 12:33

Borttagen

Avatar


~Emilia~
Jag kastade mig om halsen på Dylan och grät.
Tårarna ville inte sluta rinna.

16 maj, 2015 12:36

1 2 3 4 5 6 ... 27 28 29

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med Melody Malfoy

Du får inte svara på den här tråden.