Frivolt är Tha Master of Mugglis
Forum > Off Topic > Frivolt är Tha Master of Mugglis
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Kola: märker att jag är väldigt sen, oh well... Men grattis!!!! Bättre sen än aldrig ju TAACK fina nu ♥ :* 14 maj, 2015 19:24 |
|
ingetledigt
Elev |
Mja heheh fint folk skriver alltid sent. Men såhär sent skriver bara jag. GRATTIS BÄSTASTE UNDERBARASTE FRIVOLT! ♥ ♥ ♥ :*
20 maj, 2015 20:40 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av ingetledigt: Mja heheh fint folk skriver alltid sent. Men såhär sent skriver bara jag. GRATTIS BÄSTASTE UNDERBARASTE FRIVOLT! ♥ ♥ ♥ :* Hahah ofc, du ska ju alltid komma sist TAACK FINASTE DU!! :* :* ♥ ♥ ♥ 20 maj, 2015 20:43 |
|
Klaestron
Elev |
20 maj, 2015 20:58 |
|
Frivolt
Elev |
MEEN! Hallååå, glömde jag dig?! :O Det va INTE meningen!!!!! Skaruveta! trodde du va med juu :O Aja, ska lägga in dig nu!! Men tack Edit: NU står du där ♥ Hedersplats också, som du skulle ha 20 maj, 2015 21:01 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Frivolt: MEEN! Hallååå, glömde jag dig?! :O Det va INTE meningen!!!!! Skaruveta! trodde du va med juu :O Aja, ska lägga in dig nu!! Men tack Ingen fara, har varit lite off från mugglis ett tag nu ♥
20 maj, 2015 21:02 |
|
Frivolt
Elev |
Klaestron Well, du skulle stått med iallafall ;O Aja, NU gör du det
20 maj, 2015 21:03 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Frivolt: Klaestron Well, du skulle stått med iallafall ;O Aja, NU gör du det Ingen fara, no hard feelings :*
20 maj, 2015 21:04 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Klaestron Well, du skulle stått med iallafall ;O Aja, NU gör du det Ingen fara, no hard feelings :* Good :* Men nu e du där iaf ♥ 20 maj, 2015 21:08 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen