Skuggtemplet [PRS]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Skuggtemplet [PRS]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Namn:Hemligt (har ett sjukt ovanligt), Will i skuggtemplet
Ålder: 10 år Utseende: Kort ljusbrunt hår, blåa ögon --------- Jag litar på er men mitt namn är för ovanligt. Om ni skulle veta det skulle ni veta hur ni hittade mig >.< 7 maj, 2015 20:38 |
|
Borttagen
|
Paulina/Keyahi
Jag sträcker mig efter mobilen, orkar inte göra något annat. Är alldeles för trott för att ens bry mig om något annat just nu. Skolan var hemsk som vanligt och jag har skolkat från idrotten. Igen. Jag vet att jag borde skärpa till mig, men jag bryr mig inte. Titta bara på Jacob Artist, Katy Perry, Einstein. Ingen av dem lyckades bra i skolan. Jag tänkte be min vän, aka hemliga crush, om råd, men hon verkar inte intresserad av att prata med mig. Hon verkar sur. Så jag går in på mugglis istället. Kanske kan skriva av mig i någon tråd eller något. 7 maj, 2015 21:02 |
|
Borttagen
|
Elin
Jag är på väg hem från skolan, jag cyklar den sista biten fram till huset, hoppar snabbt av cykeln och springer upp för den lilla grusvägen fram till dörren. Jag plockar fram mina nycklar, låser hastigt upp, larmar av och springer upp till köket. När jag sitter vid matbordet och äter lite yoghurt tar jag upp mobilen ur fickan och går i på Mugglis, läser lite ff's och snackar i Skuggklanen. Mitt i en jättespännande ff plingar mobilen till. Det är ett sms från mamma. "Hej Elin! Är du hemma nu? Jag cyklar från jobbet om en stund." Jag svarar snabbt: "Ja, jag är hemma. Ses snart! Sedan fortsätter jag med den spännande ff'n. När jag läst klart spelar jag lite piano tills mamma och min lillasyster kommer hem, då hoppar jag studsmatta med min lillasyster. Efter det gör jag lite läxor. Några timmar senare ligger jag i sängen och ska egentligen sova, men jag mugglar under täcket istället. Till slut tänker jag att nu borde jag nog sova, så jag sätter mobilen på laddning och efter en halvtimme sover jag djupt. 7 maj, 2015 21:09 |
|
illusionofcool
Elev |
Tekla/Lieg:
Jag ligger i min säng med min kära Ipad. Klockan är inte jättemycket, men aktiviteten på mugglis börjar avta. Det är bara runt 20 medlemmar inne, och ingen i nattklubben. Typiskt. "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 7 maj, 2015 21:11 |
|
Borttagen
|
~Z~
När jag kommer hem från skolan sätter jag mig och börjar skriva på min ff. Idag kommer mina föräldrar hem sent, så jag har mycket egentid. När jag har skrivit lite på ett kapitel sätter jag mig och spelar lite Super Smash Bros. och väntar på att Skuggklanen ska uppdateras samtidigt som jag äter fika. 7 maj, 2015 21:14 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen