Drarry roll med Sallad
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Drarry roll med Sallad
|
Borttagen
|
Harry
Jag hittade Fred och George i en kupee nära prefekternas. Vi hade pratat men nu lyssnade vi bara på vad som pågick i prefektvagnen
26 apr, 2015 18:34
|
|
Borttagen
|
Draco
Jag gav ron en elak blick.
"När kommer de andra? Jag är trött på att sitta här ensam med de där töntarna"
26 apr, 2015 18:38
|
|
Borttagen
|
Hermione
Jag ignorerade Draco fullständigt och pratade med Ron istället.
26 apr, 2015 18:39
|
|
Borttagen
|
Draco
Jag lipade mot Hermione.
26 apr, 2015 18:40
|
|
Borttagen
|
Hermione
"Kan vi inte bara gå, de kommer inte komma!" sa jag frustrerat till Ron
26 apr, 2015 18:41
|
|
Borttagen
|
Draco
"Ja snälla gå då slipper jag se på ditt fula ansikte" Sa jag
26 apr, 2015 18:42
|
|
Borttagen
|
Hermione
Jag skickade en förhäxning mot Malfoy innan jag grep tag i Ron och gick
26 apr, 2015 18:44
|
|
Borttagen
|
Draco
"Shit villken tönt" sa jag precis innan Hermione stängde dörren.
26 apr, 2015 19:00
|
|
Borttagen
|
Harry
Jag såg Ron och Hermione komma ut från kupeén, och hörde precis höra Draco säga "Shit vilken tönt" innan den stängdes. Varför måste han vara en sån skitstövel hela tiden?
26 apr, 2015 19:28
|
|
Borttagen
|
Ron
Jag och Hermione går fram till Harry.
26 apr, 2015 19:32
|
Du får inte svara på den här tråden.