Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Drarry roll med Sallad

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Drarry roll med Sallad

1 2 3 4 5 6 7 8
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Harry
Jag hittade Fred och George i en kupee nära prefekternas. Vi hade pratat men nu lyssnade vi bara på vad som pågick i prefektvagnen

26 apr, 2015 18:34

Borttagen

Avatar


Draco
Jag gav ron en elak blick.
"När kommer de andra? Jag är trött på att sitta här ensam med de där töntarna"

26 apr, 2015 18:38

Borttagen

Avatar


Hermione
Jag ignorerade Draco fullständigt och pratade med Ron istället.

26 apr, 2015 18:39

Borttagen

Avatar


Draco
Jag lipade mot Hermione.

26 apr, 2015 18:40

Borttagen

Avatar


Hermione
"Kan vi inte bara gå, de kommer inte komma!" sa jag frustrerat till Ron

26 apr, 2015 18:41

Borttagen

Avatar


Draco
"Ja snälla gå då slipper jag se på ditt fula ansikte" Sa jag

26 apr, 2015 18:42

Borttagen

Avatar


Hermione
Jag skickade en förhäxning mot Malfoy innan jag grep tag i Ron och gick

26 apr, 2015 18:44

Borttagen

Avatar


Draco
"Shit villken tönt" sa jag precis innan Hermione stängde dörren.

26 apr, 2015 19:00

Borttagen

Avatar


Harry
Jag såg Ron och Hermione komma ut från kupeén, och hörde precis höra Draco säga "Shit vilken tönt" innan den stängdes. Varför måste han vara en sån skitstövel hela tiden?

26 apr, 2015 19:28

Borttagen

Avatar


Ron
Jag och Hermione går fram till Harry.

26 apr, 2015 19:32

1 2 3 4 5 6 7 8

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Drarry roll med Sallad

Du får inte svara på den här tråden.