PRS med Hanna Alice Lilly Potter
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Hanna Alice Lilly Potter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: nej ingen är upptagen alls Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Skrivet av Borttagen: vilket distrikt vill du vara i? Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: 9 3/4 du får vara med, jag har bestämt det, och så har vi ju inte börjat än! Tack Fast vi måste ju bestämma från vilka distrikt vi kommer Ja Jag vet inte. Är någon typ upptagen? ![]()
26 apr, 2015 13:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Skrivet av Borttagen: nej ingen är upptagen alls Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Skrivet av Borttagen: vilket distrikt vill du vara i? Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: 9 3/4 du får vara med, jag har bestämt det, och så har vi ju inte börjat än! Tack Fast vi måste ju bestämma från vilka distrikt vi kommer Ja Jag vet inte. Är någon typ upptagen? Okej men du skrev ju att det är fullt! Så då kan väl inte jag vara med eller? 26 apr, 2015 13:19 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: men du får vara med endå!Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Skrivet av Borttagen: nej ingen är upptagen alls Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Skrivet av Borttagen: vilket distrikt vill du vara i? Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: 9 3/4 du får vara med, jag har bestämt det, och så har vi ju inte börjat än! Tack Fast vi måste ju bestämma från vilka distrikt vi kommer Ja Jag vet inte. Är någon typ upptagen? Okej men du skrev ju att det är fullt! Så då kan väl inte jag vara med eller? ![]()
26 apr, 2015 13:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Skrivet av Borttagen: men du får vara med endå! Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Skrivet av Borttagen: nej ingen är upptagen alls Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Skrivet av Borttagen: vilket distrikt vill du vara i? Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: 9 3/4 du får vara med, jag har bestämt det, och så har vi ju inte börjat än! Tack Fast vi måste ju bestämma från vilka distrikt vi kommer Ja Jag vet inte. Är någon typ upptagen? Okej men du skrev ju att det är fullt! Så då kan väl inte jag vara med eller? 26 apr, 2015 13:21 |
|
LillaBelle
Elev |
26 apr, 2015 13:23 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
okej
9 3/4 är distrikt 11 (Vill du vara pojke eller flicka?) Jag vill vara distrikt 7 (Flicka) LillaBelle? OzzyStar2? GinnyWeaslyy? ![]()
26 apr, 2015 13:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: okej 9 3/4 är distrikt 11 (Vill du vara pojke eller flicka?) Jag vill vara distrikt 7 (Flicka) LillaBelle? OzzyStar2? GinnyWeaslyy? Jag vill vara flicka 26 apr, 2015 13:27 |
|
LillaBelle
Elev |
26 apr, 2015 13:27 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: okej 9 3/4 är distrikt 11 (Flicka) Jag vill vara distrikt 7 (Flicka) LillaBelle? OzzyStar2? GinnyWeaslyy? Jag vill vara flicka okej här är en länk! https://sv.wikipedia.org/wiki/Hungerspelen ![]()
26 apr, 2015 13:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: okej 9 3/4 är distrikt 11 (Vill du vara pojke eller flicka?) Jag vill vara distrikt 7 (Flicka) LillaBelle? OzzyStar2? GinnyWeaslyy? Flicka, tolvan 26 apr, 2015 13:34 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen