Lovebomba mugglis!
Forum > Off Topic > Lovebomba mugglis!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
yerAwizardThea
Elev |
29 apr, 2015 14:48 |
|
Corazon
Elev |
29 apr, 2015 14:53 |
|
yerAwizardThea
Elev |
29 apr, 2015 14:54 |
|
Corazon
Elev |
Nu har jag ugglat er och sagt till vem ni ska skicka eran lovebomb till(har du inte fått ugglan så säg till!). I en av ugglorna så råkade jag skriva fredagen 2 maj men det är fel, det är alltså fredagen 1 maj som gäller! Glöm inte att skriva ett tack sedan då ni fått er lovebomb.
29 apr, 2015 15:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Corazon: Ska alla lovebomba samma?Nu har jag ugglat er och sagt till vem ni ska skicka eran lovebomb till(har du inte fått ugglan så säg till!). I en av ugglorna så råkade jag skriva fredagen 2 maj men det är fel, det är alltså fredagen 1 maj som gäller! Glöm inte att skriva ett tack sedan då ni fått er lovebomb. 29 apr, 2015 15:22 |
|
Corazon
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Corazon: Ska alla lovebomba samma? Nu har jag ugglat er och sagt till vem ni ska skicka eran lovebomb till(har du inte fått ugglan så säg till!). I en av ugglorna så råkade jag skriva fredagen 2 maj men det är fel, det är alltså fredagen 1 maj som gäller! Glöm inte att skriva ett tack sedan då ni fått er lovebomb. Nej, jag har lottat så att alla skickar till olika personer c:
29 apr, 2015 15:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Corazon: Okej! så alla får en?Skrivet av Borttagen: Skrivet av Corazon: Ska alla lovebomba samma? Nu har jag ugglat er och sagt till vem ni ska skicka eran lovebomb till(har du inte fått ugglan så säg till!). I en av ugglorna så råkade jag skriva fredagen 2 maj men det är fel, det är alltså fredagen 1 maj som gäller! Glöm inte att skriva ett tack sedan då ni fått er lovebomb. Nej, jag har lottat så att alla skickar till olika personer c: 29 apr, 2015 15:25 |
|
Corazon
Elev |
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Corazon: Okej! så alla får en?[/quoteSkrivet av Borttagen: Skrivet av Corazon: Ska alla lovebomba samma? Nu har jag ugglat er och sagt till vem ni ska skicka eran lovebomb till(har du inte fått ugglan så säg till!). I en av ugglorna så råkade jag skriva fredagen 2 maj men det är fel, det är alltså fredagen 1 maj som gäller! Glöm inte att skriva ett tack sedan då ni fått er lovebomb. Nej, jag har lottat så att alla skickar till olika personer c: Ja
29 apr, 2015 15:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Corazon:
Skrivet av Borttagen: Det blir lite extra festligt för mig för det är min födelsedag! Skrivet av Corazon: Okej! så alla får en?[/quoteSkrivet av Borttagen: Skrivet av Corazon: Ska alla lovebomba samma? Nu har jag ugglat er och sagt till vem ni ska skicka eran lovebomb till(har du inte fått ugglan så säg till!). I en av ugglorna så råkade jag skriva fredagen 2 maj men det är fel, det är alltså fredagen 1 maj som gäller! Glöm inte att skriva ett tack sedan då ni fått er lovebomb. Nej, jag har lottat så att alla skickar till olika personer c: Ja 29 apr, 2015 15:27 |
|
Dream
Elev |
29 apr, 2015 15:34 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen