Prs: Salladsblad och blodsförrädare
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs: Salladsblad och blodsförrädare
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Choixpeau
Elev |
Sallad, bara för att du har en hälften gurkhjärna så tror du väl inte på en talande limpa?
(Whut? Parva Fortemque skrev sista men det står att jag gjorde det?) aaaaaa 18 apr, 2015 19:56
Detta inlägg ändrades senast 2015-04-18 kl. 19:58
|
|
Parva Fortemque
Elev |
Jag ser den också! Den är hallonbrödsgurkfärgad! Jag såg mitt bröd dö! Jag åt upp det!
www.kulturforeningennimbus.com 18 apr, 2015 19:56 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
18 apr, 2015 20:06 |
|
Choixpeau
Elev |
- Hur blev du så ... PRICKIG? frågar jag med en blick mot den lilaprickiga figuren. I samma ögonblick som jag möter hennes ögon så börjar jag bli sömnig. Jag somnar. Jag drömmer om hallon på lingongrova och en gurka som säger att det ska heta hallongrova om det är hallon. Gurkan skjuter prickar mot mig ..
aaaaaa 18 apr, 2015 20:09 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
18 apr, 2015 20:11 |
|
Borttagen
|
Jag äter upp mitt lillfinger.
18 apr, 2015 20:12 |
|
Choixpeau
Elev |
Jag vaknar. (GAHH SALLAD xDDD)
Jag inser att jag ligger i en mörk plats. Där finns en staty av en ful, skäggig gubbe och ett gammalt gigantiskt ormskelett. aaaaaa 18 apr, 2015 20:14 |
|
Borttagen
|
Jag äter upp mitt långfinger. XD
18 apr, 2015 20:18 |
|
Choixpeau
Elev |
Jag lägger inte märke till något av det, eftersom att jag har en mysig biokväll med min nya vän Basilisken. Hen är ganska så död, men jag gillar henom så som hen är. Hen ska inte bli retad för att ett ärrhuvud stoppade in en pinne i käften på henom.
aaaaaa 18 apr, 2015 20:34 |
|
Borttagen
|
Jag äter upp min hand XD
19 apr, 2015 08:40 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen