prs med taggsvansen02
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > prs med taggsvansen02
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av taggsvansen02: jaär du här? 20 apr, 2015 19:32 |
|
taggsvansen02
Elev |
jag bytte om och gick sedan ut för att hämta min koffert
20 apr, 2015 19:34 |
|
Borttagen
|
När jag var klar gick jag tillbaka
20 apr, 2015 19:35 |
|
taggsvansen02
Elev |
jag gick mot min förra kupé och skulle just öppna dörren när en 6 åring öppnade dörren och sade:
- Gå detta är en privat kupé. Han smällde igen dörren rakt i ansiktet och jag fick gå tillbaka 20 apr, 2015 19:40 |
|
Borttagen
|
Jag önskade att jag inte var själv
20 apr, 2015 19:42 |
|
taggsvansen02
Elev |
Jag öppnade dörren till kupén och satte mig mitt emot killen.
Juste vad heter du? 20 apr, 2015 19:48 |
|
Borttagen
|
Remus
20 apr, 2015 20:17 |
|
taggsvansen02
Elev |
Okej, jag heter Ally, Ally Marv
20 apr, 2015 20:21 |
|
Borttagen
|
22 apr, 2015 15:59 |
|
taggsvansen02
Elev |
Jag nickade åt Remus och stirrade ut genom fönstret.
22 apr, 2015 21:20 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen