Prs. melody malfoy
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs. melody malfoy
|
Borttagen
|
Jag tittade ut genom fönstret.
13 apr, 2015 20:08
|
|
Borttagen
|
Jag vände mig mot mina kompisar.
13 apr, 2015 20:08
|
|
Borttagen
|
"Jag tänkte att vi skulle börja terminen med att skriva en kort historia om något ni gjorde på sommarlovet" sa fröken
13 apr, 2015 20:14
|
|
Borttagen
|
" fy fan vad tråkigt" sa jag.
13 apr, 2015 20:15
|
|
Borttagen
|
Fröken gick runt och delade ut några papper till alla i klassen.
14 apr, 2015 07:05
|
|
Borttagen
|
Jag suckade och kollade mig omkring i klassrummet.
14 apr, 2015 07:56
|
|
Borttagen
|
14 apr, 2015 07:57
|
|
Borttagen
|
Jag skrev ner tre ord sen slutade jag skriva.
14 apr, 2015 07:57
|
|
Borttagen
|
Jag tog en paus i mitt skrivande.
14 apr, 2015 08:00
|
|
Borttagen
|
Jag lutade mig bakåt på stolen och gäspade.
14 apr, 2015 08:04
|
Du får inte svara på den här tråden.