prs. Sallad
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > prs. Sallad
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag försöker gå men smärtan är outhärdlig, jag sätter mig ner på en sten och pausar
15 mar, 2015 09:28 |
|
LillaBelle
Elev |
15 mar, 2015 09:34 |
|
Borttagen
|
Jag drar upp byxan och ser blodet rinna.
Det ser värre ut än jag trott. Det sista jag ser innarn jag svimmar är en blek svarthårig tjej sätter sig framför mig 15 mar, 2015 09:38
Detta inlägg ändrades senast 2015-03-15 kl. 10:38
|
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
15 mar, 2015 09:38 |
|
LillaBelle
Elev |
-Alice -
Jag lyfter upp pojken i min famn och setter ett bandars på hans den och jag sätter försiktigt ner honom och her mitt huvud på hans panna så han skulle vakna till liv igen
15 mar, 2015 09:42 |
|
Borttagen
|
När jag vaknar till liv igen har jag bandage runt foten, jag gissar att det var flickan som gjorde det.
"tack" säger jag "vad heter du" 15 mar, 2015 10:41 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
15 mar, 2015 10:42 |
|
LillaBelle
Elev |
15 mar, 2015 10:46 |
|
Borttagen
|
~Clare~
Jag går genom skogen. 15 mar, 2015 10:47 |
|
Borttagen
|
~Troy~
-Mitt namn är Troy, var det du som skrek? 15 mar, 2015 10:50 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen