prs. med Cecilia9795
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > prs. med Cecilia9795
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
nästa morgon mötte jag en andraårselev, vad heter du frågar jag(( du))
15 mar, 2015 16:42 |
|
Cecilia9795
Elev |
Jag kollade på killen.
-Amanda.Vad heter du? 15 mar, 2015 16:46 |
|
Borttagen
|
James
15 mar, 2015 16:46 |
|
Cecilia9795
Elev |
-Trevligt att träffas James; sa jag och log mot honom.
15 mar, 2015 16:48 |
|
Borttagen
|
ska vi gå tillsamans till lektionen?
15 mar, 2015 16:49 |
|
Cecilia9795
Elev |
-Okej; sa jag och nickade.
15 mar, 2015 16:51 |
|
Borttagen
|
hatar du trolldryckskonst? det gör jag...
15 mar, 2015 16:55 |
|
Cecilia9795
Elev |
-Inte min favorit, men man kan ju ha nytta av det; sa jag och ryckte på axlarna.
15 mar, 2015 16:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cecilia9795: för att bli auror ska man få ett u-Inte min favorit, men man kan ju ha nytta av det; sa jag och ryckte på axlarna. 15 mar, 2015 16:57 |
|
Cecilia9795
Elev |
Jag nickade lite och gick in genom dörren.
15 mar, 2015 16:59 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen