roll med Hermone
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > roll med Hermone
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag går ut från salen
10 mar, 2015 19:47 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
10 mar, 2015 19:48 |
|
LillaBelle
Elev |
10 mar, 2015 19:51 |
|
Borttagen
|
Jag går efter de jag ska sova med till vårt rum
10 mar, 2015 19:53 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
10 mar, 2015 19:55 |
|
LillaBelle
Elev |
Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Jag går in i rummet (Ska det finnas en våningssäng och en vanlig säng??) Ja det tycker jag iallafall
10 mar, 2015 19:56 |
|
Borttagen
|
jag följer efter henne in i rummet.
(våningsäng tycker jag) 10 mar, 2015 19:57 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
10 mar, 2015 19:58 |
|
Borttagen
|
Jag klättrar upp i mellanslafen
10 mar, 2015 20:01 |
|
LillaBelle
Elev |
10 mar, 2015 20:02 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen