New and improved Geko high (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> New and improved Geko high (prs)
|
Borttagen
|
Danny var helt knäpptyst. Han gav läraren en blick som visade att han vägrade att börja.
7 mar, 2015 23:34
|
|
Borttagen
|
" Jaha då börjar vi med dig istället då " sa Leif och såg på Isac
" Jag heter Isac jag är 15 år och jag tycker om att rita och måla " sa Isac mer tänker han inte säga. Leif såg sen på Milton.
7 mar, 2015 23:37
|
|
Borttagen
|
"mitt namn är Milton kallas för Mj, Jag är 16 år. Det jag gillar är att plugga & massa andra saker." sa Milton
7 mar, 2015 23:42
|
|
Borttagen
|
" Mitt namn är Sam är 16 år tycker om att håla på med musik " sa Sam
" Heter Felix är 18 år och tycker om att läsa " sa Felix
7 mar, 2015 23:52
|
|
Borttagen
|
"jag heter Olivia. jag är 15 år & tycker om hemkunskap & teater" sa Olivia.
"Mitt namn är Sasha & jag är 17 år. Jag har inge intresse som jag ville berätta om." sa Sasha
7 mar, 2015 23:55
|
|
Borttagen
|
" Okej då kan ni slå upp sidan 53 vi ska börja jobba med ekonomi " sa Leif då alla hade presenterat sig. Felix slog upp sidan på en gång och började anteckna lite.
8 mar, 2015 00:01
|
|
Borttagen
|
Danny orkade inte bry sig.
"Kan jag skriva av dig sen?" viskade Danny till sin bror.
Milton suckade.
"visst men låsas som att du åtminstone skriver" sa Milton.
8 mar, 2015 08:34
|
|
Borttagen
|
Felix log anteckningar hade hjälpt honom något otroligt mycket i skolan och även nu skulle dom hjälpa. Sam läste bara tyst i boken.
8 mar, 2015 13:00
|
|
Borttagen
|
Olivia skrev i sin bok. Hon ville få med alla viktiga detaljer.
8 mar, 2015 13:14
|
|
Borttagen
|
" Dåså då var lektionen slut ni som vill fortsätta med förra ämne så kommer ni behöva ha skrivblock pennor och boken med er varje lektion " sa Leif. Felix samlade ihop sina saker och gick ut ur klassrummet han såg på de blåa skåpen han ville välja ett skåp.
8 mar, 2015 13:16
|
Du får inte svara på den här tråden.