Prs. Melody-Jessica
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. Melody-Jessica
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Lawiise
Elev |
3 mar, 2015 21:27 |
|
Borttagen
|
Jag skämdes och kollade ner i marken.
3 mar, 2015 21:28 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
"Julia jag tycker om dig väldigt mycket. Men...det finns nån jag redan tycker om...på det sätet.", sa jag.
"Förstår du...", sa jag långsamt. ![]()
3 mar, 2015 21:29 |
|
Borttagen
|
" Förlåt jag borde inte ha sagt något" grät Jag och sprang därifrån gråtandes.
3 mar, 2015 21:30 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
Jag sprang ikapp henne och tog tag i hennes arm.
"Säg inte förlåt! Du, jag vill att du ska veta att du är min bästa vän du betyder mycket för mig.", sa jag och kände mig dum. ![]()
3 mar, 2015 21:33 |
|
Borttagen
|
Jag tog loss min arm och sprang vidare.
Tårarna rann ner för kinderna. 3 mar, 2015 21:34 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
Jag ville inte förlora min bästa vän, vad skulle jag göra..
(Signhild) "Vart gick Scorpius", frågade Lily. "Han skulle träffa Julia vid sjön", sa jag. Jag märkte att Lily blev röd om kinderna och ledsen ut. ![]()
3 mar, 2015 21:37 |
|
Borttagen
|
Jag sprang till sällskapsrummet och snabbt in i sovsalen och kastade mig på sängen.
Jag gömde ansiktet i kudden och grät. 3 mar, 2015 21:38 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
(Scorpius)
Jag tänkte på Lily och sedan på Julia. (Signhild) Lily reste sig upp och gick till sällskapsrummet. Jag gick efter henne. ![]()
3 mar, 2015 21:40 |
|
Borttagen
|
Jag låg och grät i sängen i flera timmar.
Hur kunde Jag vara så dum och tro att Scorpius kände något för mig. 3 mar, 2015 21:41 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen