Harry Potter [SV]
Forum > Fanfiction > Harry Potter [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lilla ugglan piggelin
Elev |
MERA! Superbra!
“I’m on a roller coaster that only goes up, my friend.” - Augustus Waters (The fault in our stars) 28 jun, 2011 19:34 |
|
Ginny02
Elev |
mmmmeeerrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaa
"Gentlemen, I wash my hands on this weirdness." ~Jack Sparrow 29 jun, 2011 11:07 |
|
Hermione626
Elev |
29 jun, 2011 11:28 |
|
Ginny02
Elev |
we neeeeeed more we neeeed more "Gentlemen, I wash my hands on this weirdness." ~Jack Sparrow 29 jun, 2011 11:51 |
|
Hermione626
Elev |
29 jun, 2011 11:52 |
|
Ginny02
Elev |
vet int men we neeed more
"Gentlemen, I wash my hands on this weirdness." ~Jack Sparrow 29 jun, 2011 11:52 |
|
Hermione626
Elev |
3 jul, 2011 13:55 |
|
DracoMalfoy.
Elev |
Förlåt hörrni!
--------------- Titel: Första dagen på hogwarts Språk: Svenska Text: Fanficiton Kapitel: 10 (tror jag??) Färdig: nej Ratings: G Beskrivning: Harrys första år på Hogwarts. -------------------- Efter när alla blivit sorterade gick vi upp till våra sovsalar. ''Alla Gryffindor elever hitåt!'' ropade Rons storebror, Percy Weasley, som var prekfekt. Alla ställde sig på en rad och fortsatte att lyssna. ''Flickorna däråt'' sa Percy och pekade mot höger, ''och killarna mot vänster. Förstått?'' ''Ja'' mumlade alla. Alla började röra på sig, och gick sedan upp för trapporna där dem skulle ha sina sovsalar. Harry och Ron råkade krocka på vägen upp, utbrast genast ett: aj. ''Vart är Hermione?'' frågade Harry. ''Där!'' pekade Ron. (på en trappuppgång) ''Hermione!'' ropade Harry och vinkade efter Hermione sprang fram till oss. ''Jag ville bara säga god natt'' skrattade Harry. ''Aha.. Godnatt! Godnatt på dig också, Ron!'' sa Hermione och log. ''Godnatt'' svarade Ron. När alla gått och lagts sig tänkte Harry på paketet han fått av sin pappa, när han la i sin säng. ''Ron? Ron!'' sa Harry och försökte väcka Ron. ''Mh..M.. Men sluta!'' sa Ron och ruskade lite på sig. ''Jag fick ett paket av pappa innan lag klev på Hogwarts-expressen. Ska jag öppna det?'' frågade Harry. ''Ja'' mumlade Ron och lade sig ner igen. Harry öppnade sakta paketet och tog upp en silverfärgad... tygbit, eller... mantel. Harry kollade igenom den, och satte sig sedan på sig den. ''Ron, hur ser jag ut?'' frågade Harry och snurrade runt. ''Harry! Din kropp är.. borta!'' utbrast han. Harry skrek till lite. ''Vänta! Jag vet vad det är! Det är en av de tre brödernas onsynlighetsmantel!'' sa Ron. ''Så jag är släkt med en av dem?!'' ''Vet inte... Vi får fråga smartisen, Hermione'' Harry suckade. ''Go...'' -------------------- Sorry för så lite, jag vet att jag lovade att jag skulle skriva mer. Fast jag har typ slutat skriva.. Draco Mafoy, det är jag! :) 4 jul, 2011 12:58 |
|
GinnyPotter.
Elev |
4 jul, 2011 13:02 |
|
Hermione626
Elev |
BRAAAAA MEEEEEEEER SPUERBRAAA MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!
![]() It's all Sting's fault
4 jul, 2011 21:05 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen