Sanning eller konka tråden
Forum > Off Topic > Sanning eller konka tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Linn88
Elev |
Skrivet av Borttagen: du kan börja med arr tagga en Får man vara med? Live Laugh Love The life is short... <3 8 mar, 2015 17:52 |
|
Isabelle Granger
Elev |
SENPAI VILL VARA MED. :<
27 mar, 2015 21:48 |
|
the marauder
Elev |
JAG VILL BLI TAGGAD cuz this sounds like fun
Haha, jag har tagit över min syrras konto så fråga sanning eller konka på Trädkatten inte denna användare. XD 28 mar, 2015 11:39 |
|
Trädkatten
Elev |
Skrivet av the marauder: JAG VILL BLI TAGGAD cuz this sounds like fun Haha, jag har tagit över min syrras konto så fråga sanning eller konka på Trädkatten inte denna användare. XD Tagga mig people C:
28 mar, 2015 11:41 |
|
Fellrendión
Elev |
28 mar, 2015 13:21 |
|
Trädkatten
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Sanning eller konka? (Okej, jag är inte heeelt säker på om jag gör rätt xD) HAhahh, taggarna xD Konka
28 mar, 2015 14:04 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Trädkatten: Skrivet av Fellrendión: Sanning eller konka? (Okej, jag är inte heeelt säker på om jag gör rätt xD) HAhahh, taggarna xD Konka Uggla valfri staffmedlem och skriv: "I will always love you!♥" Sen får du efter att du skickat, klicka in i "skickat-inkorgen" och screenshota meddelandet så att vi andra får se. XD Var det för elakt? Edit: Jag tog ingen specifik medlem för då får vi se vem du mest älskar? ![]()
28 mar, 2015 14:56 |
|
Trädkatten
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Trädkatten: Skrivet av Fellrendión: Sanning eller konka? (Okej, jag är inte heeelt säker på om jag gör rätt xD) HAhahh, taggarna xD Konka Uggla valfri staffmedlem och skriv: "I will always love you!♥" Sen får du efter att du skickat, klicka in i "skickat-inkorgen" och screenshota meddelandet så att vi andra får se. XD Var det för elakt? Edit: Jag tog ingen specifik medlem för då får vi se vem du mest älskar? Hahah, neej det var inte för elakt. xP Nu tog jag bara en random staffmedlem men h*n verkar ju iof väldigt snäll. c: Men det var väldigt många medlemmar som jag trodde var staffmedlemmer men dem var bara vanliga elever! 0: Men det fick bli Minidjuret hon var ju också så snäll och flyttade tråden till Off Topic lite längre bak i tråden. ![]() ![]() Edit: är det min tur att tagga någon nu?
29 mar, 2015 10:33 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Trädkatten: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Trädkatten: Skrivet av Fellrendión: Sanning eller konka? (Okej, jag är inte heeelt säker på om jag gör rätt xD) HAhahh, taggarna xD Konka Uggla valfri staffmedlem och skriv: "I will always love you!♥" Sen får du efter att du skickat, klicka in i "skickat-inkorgen" och screenshota meddelandet så att vi andra får se. XD Var det för elakt? Edit: Jag tog ingen specifik medlem för då får vi se vem du mest älskar? Hahah, neej det var inte för elakt. xP Nu tog jag bara en random staffmedlem men h*n verkar ju iof väldigt snäll. c: Men det var väldigt många medlemmar som jag trodde var staffmedlemmer men dem var bara vanliga elever! 0: Men det fick bli Minidjuret hon var ju också så snäll och flyttade tråden till Off Topic lite längre bak i tråden. ![]() ![]() Edit: är det min tur att tagga någon nu? Haha! Du gjorde det! C'x Då antar jag att det är min tur nu. Jag tar gärna en konka!
29 mar, 2015 11:33 |
|
Corazon
Elev |
29 mar, 2015 11:40 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen