Öppet fantasyrollspel!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet fantasyrollspel!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Kan inte skriva mall nu, internet buggar, men jag paxar osynlighetskraft, så kmr min mall imorgon
5 feb, 2015 19:04 |
|
Borttagen
|
ok
5 feb, 2015 19:23 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Skrivet av Borttagen: det brukar jag också göra när jag gör mallar XD Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Haha! Att jag alltid ska missa något Skrivet av Borttagen: ålder DETTA ROLLSPEL ÄR NU STÄNGT OCH INGEN MER KAN JOINA Hej! Här hade jag tänkt starta ett litet rollspel. Jag är ganska dålig på ideer så jag tänkte att alla som ville vara med kunde bestämma tillsammans. Jag tycker att det skulle vara roligt om det vore en blandning av fantasy och romantik och att det ska vara mellan 3-7 medlemmar i rollet som har 1-2 mallar. Mallen: Namn: Kön: Magisk kraft: Roll på barnhemmet: Utseende: Personlighet: Övigt: Jag har missat nåt, eller hur? Jag också xD Sexuell läggning och bakgrund har du faktiskt också missat ^^ 5 feb, 2015 19:44 |
|
Borttagen
|
OzzyStar2 är mallen påväg eller?
7 feb, 2015 18:42 |
|
Borttagen
|
Namn: Robin
Kön: Flicka Ålder: 13 år Magisk kraft: Bli osynlig Roll på barnhemmet: Den utstötta som ingen bryr sig om Utseende: Sotsvart rakt axellångt hår, nattsvarta ögon, blek hy, kort (ser ut som 11) och ganska smal Personlighet: Tillbakadragen, tystlåten, ogillar stora folkmassor, kortfattad (säger aldrig ett ord i onödan), misstänksam Övrigt: Har bott på barnhemmet så länge hon kan minnas, har inga minnen av sina föräldrar 8 feb, 2015 11:24 |
|
Borttagen
|
Bra! vem ska börja?
8 feb, 2015 12:03 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
8 feb, 2015 12:04 |
|
Borttagen
|
min dator laggar, kan inte
8 feb, 2015 12:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: min dator laggar, kan inte Jag tänker INTE börja, jag är jättedålig på att göra det 8 feb, 2015 12:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: min dator laggar, kan inte Jag tänker INTE börja, jag är jättedålig på att göra det Jag kanske börja efter maten 8 feb, 2015 12:47 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen