A normal day for a Mutant
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> A normal day for a Mutant
|
Borttagen
|
" du vi är 2 om den saken " sa Caleb förvirrat. Mizuki stannade hon räknade till 10 på japanska för att lugna sig hon såg sen på Anna då hon hade lugnat ner sig.
31 jan, 2015 23:14
|
|
Borttagen
|
Senji började att gå mot entrén.
"Profetian handlar om att den utvalda ska besegra en person eller varelse. Det sägs att den utvalde har förmågan att lära sig alla blixtarna & är menad att fånga tre olika Elementaler." sa Anna " Namnet på den Utvalde var en Japansk tjej vid namn Mizuki" sa Anna & såg Mot Mizuki. Anna visste allt det hör för en bra anledning. Hon & hennes syskon spionerade förut på blixt tperna i Frankrike & det var så de fick reda på det.
31 jan, 2015 23:19
|
|
Borttagen
|
" Och varför har inte jag fått reda på någonting förut ?" Frågade Mizuki. Hennes familj hade betet sig lite småkonstigt den senaste tiden och hon hade tjuvlyssnat och hört något om någon profetsia. Kanske därför hennes pappa envisades att hon skulle ha livvakter vart hon än gick.
31 jan, 2015 23:23
|
|
Borttagen
|
"det var av den anledningen som jag såg mot dig hela tiden"sa Anna lågt.
"Så hon är inblandad i en profetia? trevligt" sa Senji som hade lyssnat. Senji gick in i huset.
Anna suckade & gick in hon med.
31 jan, 2015 23:26
|
|
Borttagen
|
Caleb gick in i huset med Mizuki efter sig
" nu vet man varför folk tittar konstigt på en " sa Mizuki. Hennes släktingar hade alltid tittat konstigt på henne.
31 jan, 2015 23:28
|
|
Borttagen
|
Anna såg sig omkring & log lite mer.Stället var fint på insidan också.
Plötsligt kom en man med solglasögon ner för trappan.
"Jag antar att ni är de nya eleverna?" frågade manen & såg mot Mizuki, Anna, Caleb & Senji.
"Yupp" sa Senji & log.
31 jan, 2015 23:31
|
|
Borttagen
|
" Ja det är de nya eleverna " sa Kvinnan hennes namn var Jean. Mizuki såg på mannen hon hade hört talas om honom men hon kom inte ihåg namnet. Hon såg sig sedan sig omkring i skolan.
31 jan, 2015 23:33
|
|
Borttagen
|
"dåsa mitt namn är Scott Summers & jag ska berätta lite regler" sa manen & log.
"första regeln är att ingen får gå ut efter klockan 22:00 andra regeln är att man inte får ha sönder något i huset. De andra reglerna ska vi ta senare. men först & främst ska jag berätta att från & med nu kommer ni fyra vara ett team så lär er känna varandra." sa Scott & såg mot Eleverna.
Anna såg mot Scott.
"ska vi bli ett team?"tänkte Anna förvånat.
31 jan, 2015 23:39
|
|
Borttagen
|
" Okej men när är nästa lov ?" Frågade Caleb
" om 10 veckor ungefär " sa Jean. Caleb suckade hemlängtan var stor.
" Och vi ska alltså lära känna varandra och lära oss att samarbeta ?" Frågade Mizuki. Hon tyckte dock gruppen verkade vara okej.
31 jan, 2015 23:42
|
|
Borttagen
|
"ja det vore bäst om n lärde känna varandra ganska snart" Sa Scott & såg mot Mizuki. ni kommer att få dela rum så Anna, Mizuki delar ett rum & Caleb & Senji kommer att dela rum. Jean här ska vissa er runt här på skolan" sa Scott & såg mot Jean.
31 jan, 2015 23:46
|
Du får inte svara på den här tråden.