Prs mellan Hanna Alice Lilly Potter, OzzyStar2 och LillaBelle
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan Hanna Alice Lilly Potter, OzzyStar2 och LillaBelle
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
1 feb, 2015 10:57 |
|
LillaBelle
Elev |
-Eko -
Vad gör du Angel vem är det du pratar med sa jag med väldigt svag röst Sen blev allt svart jag såg inte jag hörde ingeting och jag kände ingenting
1 feb, 2015 11:48 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
-Angel-
Jag lyfter från marken när jag inser vad som hänt med Eko, och landar bredvid honom. Pulsen slår ,så han är inte död.............. tänker jag. Jag lägger sedan handen över hans hjärta och hoppas att den änglamagin ska fungera. ![]()
1 feb, 2015 11:55 |
|
LillaBelle
Elev |
-Eko -
Jag kände plötsligt en hand på mitt bröst och jag slog upp ögonen och såg Angel jag satte mig upp som jag inte kunde gjort för några minuter senare - Du räddade mig igen sa jag men med svag röst Jag lyckades stela mig upp och sa vem är det som står bakom dig Angel
1 feb, 2015 12:00 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
-Angel-
-Det kallas änglamagi och... jag han inte säja mer innan han avbröt mig. och jag snodde runt. Lyfte från marken och svävade några meter från marken, Och stirrade på Eko. -Jag tänker sluta lägga mig i fler liv "Vanliga" liv, jag är en FALLENÄNGEL , motsatsen till beskyddare. Och jag borde inte ha räddat dig från början. sa jag till Eko. jag steg några meter i luften och väntade på en reaktion. ![]()
1 feb, 2015 12:08 |
|
LillaBelle
Elev |
-Eko -
Å jag får väl ta och gå min väg då och hitta någon annan som jag kan var med och föresten står det en tjej bakom dig sa jag sårset till henne och vände mig om och började gå mot skogen.
1 feb, 2015 12:14 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
-Angel-
-Eko, Jag är en Fallen ängel, en ängel som föll från himlen. sejer jag och flyger och landar framför honom. -Du måste fatta det!!!!! nästan skrek jag. -Och så länge den där tjejen inte är en ängel kan hon inte göra mig någon, vet du vad änglar gör med fallna änglar, VA nej, Skulle du vilja hamna i halvätet? frågar jag med ilska i rösten. ![]()
1 feb, 2015 12:24 |
|
LillaBelle
Elev |
-Eko -
Nej men jag vill ha en vän och jag struntar i om bu är en fallen ängel men om du inte vill vara med mig så går jag okej sa jag med ilska i rösten och min pupiller smalnade
1 feb, 2015 12:28 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
-Angel-
-Du fattar inte det här , eller hur? -Jag trodde att du kunde något om fallna änglar!!!!! skrek jag och lyfte från marken. ![]()
1 feb, 2015 12:31 |
|
LillaBelle
Elev |
-Eko -
Ja jag kan inte mycket om falna änglar men jag trodde att du var annorlunda men jag hade fel sa jag vände mig om och började springa in i skogen. Jag sprang jag struntade i att grenarna piskade mig i ansiktet jag bara springer tills jag stannade vid en stor ek
1 feb, 2015 12:48 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan Hanna Alice Lilly Potter, OzzyStar2 och LillaBelle
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen