Frukost-tråden
Forum > Off Topic > Frukost-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag har bakat eget bröd som jag rostar och har smör och marmelad på, SÅ gott!!
12 apr, 2015 14:10 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Jag har bakat eget bröd som jag rostar och har smör och marmelad på, SÅ gott!! Åh!! Vad är det för slags bröd? =) - just like themarauder 12 apr, 2015 14:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Jag har bakat eget bröd som jag rostar och har smör och marmelad på, SÅ gott!! Åh!! Vad är det för slags bröd? Morotsbröd! http://www.recepten.se/recept/morotsbroed.html Har gjort vanligt vitt bröd också men vet ej vad jag hade för recept, det går nog vilket som. 12 apr, 2015 16:12 |
|
Savi
Elev |
kan någon lära mig att äta frukost? har så sjukt svårt att äta på morgonen och blir helt sjukt hungrig efter någon timme på jobbet xP
12 apr, 2015 18:14 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen