What's your sign?
Forum > Off Topic > What's your sign?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dream
Elev |
Skrivet av DarkBells: Jag gick in på den hemsidan och fyllde i fälten. Läste mitt resultat och var helt chockad efteråt. Allting stämde! Har alltid varit väldigt troende när det gäller astrologi men att allt stämde är helt otroligt. Jag måste läsa om resultatet igen och se om jag hittar något som inte stämmer... Och jag är fisk (pisces) vilket annars stämmer in på mig till punkt och pricka. Åhhh awesome ju! ♥ ![]()
24 mar, 2015 20:00 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Dream: Skrivet av DarkBells: Jag gick in på den hemsidan och fyllde i fälten. Läste mitt resultat och var helt chockad efteråt. Allting stämde! Har alltid varit väldigt troende när det gäller astrologi men att allt stämde är helt otroligt. Jag måste läsa om resultatet igen och se om jag hittar något som inte stämmer... Och jag är fisk (pisces) vilket annars stämmer in på mig till punkt och pricka. Åhhh awesome ju! ♥ Åh, tack ♥ Jag tyckte jag såg att du var våg någonstans, är det rätt? I så fall, tycker du att vågens kännetecken passar in på dig eller inte? Vet inte så mycket om vågen, det skulle vara intressant att lära sig
24 mar, 2015 20:21 |
|
Dream
Elev |
DarkBells:
♥ Det är helt rätt, jag är våg! :'D Jag identifierar mig med vågen på många sätt faktiskt! Mår otroligt dåligt när människor omkring mig bråkar och är osams, agerar peacemaker och typ "men det är faktiskt bådas fel. Du skulle inte ha gjort blalala och det var fel att DU gjorde nanana." jag är pinsamt jobbig :3 Jag har väldigt svårt att bestämma mig för saker. Jag är en rättvis person skulle jag säga, och ger ofta ärliga svar hehe! Det som inte stämmer på något sätt är att vågen ska vara social och lättsam, jag är raka motsatsen till det! Och beroendet av skönhet, I'm more like a daydream dressed like a nightmare! ;' Sammanfattning: Söker harmoni och rättvisa, och är lite arg däremellan typ! XD
24 mar, 2015 20:55 |
|
DarkBells
Elev |
Dream
Vad jag har sett här på mugglis så verkar det passa in rätt så bra in på dig ;' Och du är ju hur fin som helst ju! Jag såg en bild på dig i en bild på dig själv tråden ♥
25 mar, 2015 07:16 |
|
nymphglitter
Elev |
25 mar, 2015 07:38 |
|
Dream
Elev |
Skrivet av DarkBells: Dream Vad jag har sett här på mugglis så verkar det passa in rätt så bra in på dig ;' Och du är ju hur fin som helst ju! Jag såg en bild på dig i en bild på dig själv tråden ♥ Haha det var skönt att höra! ;D Omg tack! :o Vad snäll du är ♥♥ Jag tror jag såg en bild på dig för ett tag sedan också, och du är sjukt söt!! nymphglitter: Ah okej! Jag fyller år en dag efter dig, yay! ;'D Hittade en sida där det står det att vågens period börjar den 23: 21 mars – 20 april Vädur 21 april – 21 maj Oxe 22 maj – 21 juni Tvilling 22 juni – 22 juli Kräfta 23 juli – 23 augusti Lejon 24 augusti – 22 september Jungfru 23 september – 23 oktober Våg 24 oktober – 22 november Skorpion 23 november – 21 december Skytt 22 december – 20 januari Stenbock 21 januari – 18 februari Vattuman 19 februari – 20 mars Fisk Men det är väl egentligen upp till dig att avgöra vilket tecken som passar bäst i så fall! x)
25 mar, 2015 11:12 |
|
DarkBells
Elev |
25 mar, 2015 16:56 |
|
Fellrendión
Elev |
Det stämmer halvt in på mig:
![]() Länk till inlägget då jag inte "orkar" (aka försöker göra reklam http://itzelmagi.blogspot.se/2015/04/mitt-stjarntecken-pisces.html
1 apr, 2015 18:24 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Stjärn/soltecken: Pisces/Fisk
Måntecken: Aries/Vädur Ascendent: Scorpio/Skorpion Försöker fortfarande figure out vad detta betyder osv, fattar fortfarande inte vad det är för skillnad mellan sol- och måntecken *-* Men Pisces passar in väldigt bra på mig tror jag, även om jag känner mig mer som Virgo ibland (vilket är weird då de är typ motsatta tecken???) speech! 9 apr, 2015 18:01 |
|
Solkatten
Elev |
AlvaRawenclaw:
Soltecken - Ditt ego Måntecken - Dina känslor Spoiler: Tryck här för att visa! Asså jag är vädur men inte alls mycket passar in på mig medan typ allting som står om fisken passar in på mig. Sjukt skumt. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 apr, 2015 18:28 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen