Favorit "soundtrack"?
Forum > Harry Potter > Favorit "soundtrack"?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cailine
Elev |
17 aug, 2011 23:53 |
|
Grace
Elev |
Jag älskar hela soundtracket till den första filmen
(Tror egentligen inte att det behövs en förklaring till varför men jag skulle kunna skriva en uppsats på flera sidor om hur den musiken har påverkat mig, vad den har betytt för mig och vilka minnen musiken ger mig All people smile in the same language <3 18 aug, 2011 16:24 |
|
felix felicis
Elev |
18 aug, 2011 18:03 |
|
liiiinneaa
Elev |
Det är nog Hedwig's Theme. Får mig att tänka på alla Harry Potter filmer, böcker, spel osv.
18 aug, 2011 18:22 |
|
Luna 1
Elev |
Hedwig's Theme, ofc. Det påminner mig alltid om lilla Ron, Mione och Harry vilket gör mig glad =D
Tumblr.
18 aug, 2011 18:23 |
|
Borttagen
|
this.is.power
http://www.youtube.com/watch?v=_TB_BLx5c3M 19 aug, 2011 13:25 |
|
H.Diggory.Grävling
Elev |
Dumbledores farewell= jaorjligt bra
Farwellto dobby= jätte bra Harrys wonderous world= jätte bra Lily's theme = sorglig "Courtyard Apocalypse= mäktig Hedwig's theme= äkta HP Possession= Ohho woow A window to the past = ♥ Nimbus 2000 = Hp HP HP HP <3 HP, LOTR, HOBBIT, 1D, GLEE, LES MIS ! <3
24 maj, 2013 08:14 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen