THG [Rasmus Potter & Winsah]
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> THG [Rasmus Potter & Winsah]
|
Borttagen
|
Jag tittade in i hans ögon. Jag ville inte döda honom.
"Går bra för mig", sa jag och log. Vi satt tysta ett tag
"Vilket vapen är du bra på då?" frågade jag.
25 dec, 2014 13:56
|
|
Borttagen
|
"vad bra. De flesta. Du då?" frågade jag. Jag ville fråga henne. Ifall hon ville bli ihop.
25 dec, 2014 14:33
|
|
Borttagen
|
"Kastkniv mest, men också pilbåge", sa jag.
25 dec, 2014 16:41
|
|
Borttagen
|
"Okej. Jag är kär i dig."
25 dec, 2014 19:46
|
|
Borttagen
|
Jag var tyst. Han var ju söt, men jag kände inte samma sak... Inte än i alla fall.
"Okej", sa jag, jag visste inte vad jag skulle säga.
26 dec, 2014 08:23
|
|
Borttagen
|
Jag log och gick reste mig upp. winsah
26 dec, 2014 08:45
|
|
Borttagen
|
Jag tittade på honom när han ställde sig upp.
(sorry)
19 apr, 2015 06:58
|
|
Borttagen
|
"Okej!" sa jag.
(gör inget)
19 apr, 2015 09:21
|
|
Borttagen
|
(Kan vi hoppa till att vi ska in på arenan?)
19 apr, 2015 09:35
|
|
Borttagen
|
19 apr, 2015 10:33
|
Du får inte svara på den här tråden.