Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

THG [Rasmus Potter & Winsah]

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > THG [Rasmus Potter & Winsah]

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag tittade in i hans ögon. Jag ville inte döda honom.
"Går bra för mig", sa jag och log. Vi satt tysta ett tag
"Vilket vapen är du bra på då?" frågade jag.

25 dec, 2014 13:56

Borttagen

Avatar


"vad bra. De flesta. Du då?" frågade jag. Jag ville fråga henne. Ifall hon ville bli ihop.

25 dec, 2014 14:33

Borttagen

Avatar


"Kastkniv mest, men också pilbåge", sa jag.

25 dec, 2014 16:41

Borttagen

Avatar


"Okej. Jag är kär i dig."

25 dec, 2014 19:46

Borttagen

Avatar


Jag var tyst. Han var ju söt, men jag kände inte samma sak... Inte än i alla fall.
"Okej", sa jag, jag visste inte vad jag skulle säga.

26 dec, 2014 08:23

Borttagen

Avatar


Jag log och gick reste mig upp. winsah

26 dec, 2014 08:45

Borttagen

Avatar


Jag tittade på honom när han ställde sig upp.

(sorry)

19 apr, 2015 06:58

Borttagen

Avatar


"Okej!" sa jag.

(gör inget)

19 apr, 2015 09:21

Borttagen

Avatar


(Kan vi hoppa till att vi ska in på arenan?)

19 apr, 2015 09:35

Borttagen

Avatar


(kan vi göra)

19 apr, 2015 10:33

1 2 3 4 5 6

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > THG [Rasmus Potter & Winsah]

Du får inte svara på den här tråden.