från ettan till sexan
Forum > Off Topic > från ettan till sexan
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag blir rörd över att ni står vid min sida ♥ Då jag blev deprimerad av detta under en period i småettan. Jag blir glad över vad ni säger ♥ skulle vilja ge alla en enskild kommentar, men jag sammanfattar allas kommentarer: Ni är bäst och tack, tack ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Vi ska alltid stå vi din sida!!♥ ♥♥Du ska inte behöva bli mobbad,slagen,misshandlad.Det är såå fel.♥Du har varit mycket stark!!!♥♥♥ *Ger dig en stor kram* tack sötis ♥ *ger dig en större kram* Ni ska veta att jag gråter av att ni är så snälla ♥ ♥♥♥♥♥♥♥ *Den störst kramen till dig* ♥Om du behöver hjälp så är det bara att prata med mig eller andra mugglisar här som stödjer dig.Vi kommer alltid att hjälpa dig tills du mår bra,lovar. aww ♥ tack ♥ du är bäst ♥ menar det ♥ Lovar att säga till. Du kommer veta hur jag mår i sexan om någon vecka eller om några veckor. 30 okt, 2014 21:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag blir rörd över att ni står vid min sida ♥ Då jag blev deprimerad av detta under en period i småettan. Jag blir glad över vad ni säger ♥ skulle vilja ge alla en enskild kommentar, men jag sammanfattar allas kommentarer: Ni är bäst och tack, tack ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Vi ska alltid stå vi din sida!!♥ ♥♥Du ska inte behöva bli mobbad,slagen,misshandlad.Det är såå fel.♥Du har varit mycket stark!!!♥♥♥ *Ger dig en stor kram* tack sötis ♥ *ger dig en större kram* Ni ska veta att jag gråter av att ni är så snälla ♥ ♥♥♥♥♥♥♥ *Den störst kramen till dig* ♥Om du behöver hjälp så är det bara att prata med mig eller andra mugglisar här som stödjer dig.Vi kommer alltid att hjälpa dig tills du mår bra,lovar. aww ♥ tack ♥ du är bäst ♥ menar det ♥ Lovar att säga till. Du kommer veta hur jag mår i sexan om någon vecka eller om några veckor. Bra,för jag vill veta hur du mår!♥ 30 okt, 2014 21:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag blir rörd över att ni står vid min sida ♥ Då jag blev deprimerad av detta under en period i småettan. Jag blir glad över vad ni säger ♥ skulle vilja ge alla en enskild kommentar, men jag sammanfattar allas kommentarer: Ni är bäst och tack, tack ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Vi ska alltid stå vi din sida!!♥ ♥♥Du ska inte behöva bli mobbad,slagen,misshandlad.Det är såå fel.♥Du har varit mycket stark!!!♥♥♥ *Ger dig en stor kram* tack sötis ♥ *ger dig en större kram* Ni ska veta att jag gråter av att ni är så snälla ♥ ♥♥♥♥♥♥♥ *Den störst kramen till dig* ♥Om du behöver hjälp så är det bara att prata med mig eller andra mugglisar här som stödjer dig.Vi kommer alltid att hjälpa dig tills du mår bra,lovar. aww ♥ tack ♥ du är bäst ♥ menar det ♥ Lovar att säga till. Du kommer veta hur jag mår i sexan om någon vecka eller om några veckor. Bra,för jag vill veta hur du mår!♥ :9 ♥ 30 okt, 2014 21:25 |
|
Airi
Elev |
30 okt, 2014 21:36 |
|
Borttagen
|
30 okt, 2014 21:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag blir rörd över att ni står vid min sida ♥ Då jag blev deprimerad av detta under en period i småettan. Jag blir glad över vad ni säger ♥ skulle vilja ge alla en enskild kommentar, men jag sammanfattar allas kommentarer: Ni är bäst och tack, tack ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Det är SÅKLART att vi står på din sida♥♥ Du är en underbar vän och du förtjänar inte att ha blivit så mobbad♥♥ Det är konstigt, det hemskaste händer oftast de underbaraste personer♥ Hoppas att du inte bryr dig om sånt för du förtjänar verkligen inte att bli så mobbad♥♥ "De oskyldiga har alltid varit dom första offren, så har det varit sedan urminnes tider, så är det nu" 30 okt, 2014 21:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag blir rörd över att ni står vid min sida ♥ Då jag blev deprimerad av detta under en period i småettan. Jag blir glad över vad ni säger ♥ skulle vilja ge alla en enskild kommentar, men jag sammanfattar allas kommentarer: Ni är bäst och tack, tack ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Det är SÅKLART att vi står på din sida♥♥ Du är en underbar vän och du förtjänar inte att ha blivit så mobbad♥♥ Det är konstigt, det hemskaste händer oftast de underbaraste personer♥ Hoppas att du inte bryr dig om sånt för du förtjänar verkligen inte att bli så mobbad♥♥ "De oskyldiga har alltid varit dom första offren, så har det varit sedan urminnes tider, så är det nu" tack ♥ ♥ Jag är helt till mig här hemma! Du ska veta att det du säger värmer mitt hjärta!! ♥ ingen tjej jag känner irl har sagt något sådant!! ♥ Aldrig!! Och det säger ja gtill alla er ♥ ingen har någonsin av alla tjejer jag känner har aldrig sagt sådant!! ♥ så jag är så rörd : ♥ Vem sa det där?? Vad det du som kom på det där? 30 okt, 2014 21:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag blir rörd över att ni står vid min sida ♥ Då jag blev deprimerad av detta under en period i småettan. Jag blir glad över vad ni säger ♥ skulle vilja ge alla en enskild kommentar, men jag sammanfattar allas kommentarer: Ni är bäst och tack, tack ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Det är SÅKLART att vi står på din sida♥♥ Du är en underbar vän och du förtjänar inte att ha blivit så mobbad♥♥ Det är konstigt, det hemskaste händer oftast de underbaraste personer♥ Hoppas att du inte bryr dig om sånt för du förtjänar verkligen inte att bli så mobbad♥♥ "De oskyldiga har alltid varit dom första offren, så har det varit sedan urminnes tider, så är det nu" tack ♥ ♥ Jag är helt till mig här hemma! Du ska veta att det du säger värmer mitt hjärta!! ♥ ingen tjej jag känner irl har sagt något sådant!! ♥ Aldrig!! Och det säger ja gtill alla er ♥ ingen har någonsin av alla tjejer jag känner har aldrig sagt sådant!! ♥ så jag är så rörd : ♥ Vem sa det där?? Vad det du som kom på det där? Jag tror det var Ronan eller Bane (Kentaurerna) i först HP boken. Minns ej vem av dem dock. 30 okt, 2014 21:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag blir rörd över att ni står vid min sida ♥ Då jag blev deprimerad av detta under en period i småettan. Jag blir glad över vad ni säger ♥ skulle vilja ge alla en enskild kommentar, men jag sammanfattar allas kommentarer: Ni är bäst och tack, tack ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Det är SÅKLART att vi står på din sida♥♥ Du är en underbar vän och du förtjänar inte att ha blivit så mobbad♥♥ Det är konstigt, det hemskaste händer oftast de underbaraste personer♥ Hoppas att du inte bryr dig om sånt för du förtjänar verkligen inte att bli så mobbad♥♥ "De oskyldiga har alltid varit dom första offren, så har det varit sedan urminnes tider, så är det nu" tack ♥ ♥ Jag är helt till mig här hemma! Du ska veta att det du säger värmer mitt hjärta!! ♥ ingen tjej jag känner irl har sagt något sådant!! ♥ Aldrig!! Och det säger ja gtill alla er ♥ ingen har någonsin av alla tjejer jag känner har aldrig sagt sådant!! ♥ så jag är så rörd : ♥ Vem sa det där?? Vad det du som kom på det där? Jag tror det var Ronan eller Bane (Kentaurerna) i först HP boken. Minns ej vem av dem dock. Ronan, men det stämmer verkligen! 30 okt, 2014 21:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag blir rörd över att ni står vid min sida ♥ Då jag blev deprimerad av detta under en period i småettan. Jag blir glad över vad ni säger ♥ skulle vilja ge alla en enskild kommentar, men jag sammanfattar allas kommentarer: Ni är bäst och tack, tack ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Det är SÅKLART att vi står på din sida♥♥ Du är en underbar vän och du förtjänar inte att ha blivit så mobbad♥♥ Det är konstigt, det hemskaste händer oftast de underbaraste personer♥ Hoppas att du inte bryr dig om sånt för du förtjänar verkligen inte att bli så mobbad♥♥ "De oskyldiga har alltid varit dom första offren, så har det varit sedan urminnes tider, så är det nu" tack ♥ ♥ Jag är helt till mig här hemma! Du ska veta att det du säger värmer mitt hjärta!! ♥ ingen tjej jag känner irl har sagt något sådant!! ♥ Aldrig!! Och det säger ja gtill alla er ♥ ingen har någonsin av alla tjejer jag känner har aldrig sagt sådant!! ♥ så jag är så rörd : ♥ Vem sa det där?? Vad det du som kom på det där? Jag tror det var Ronan eller Bane (Kentaurerna) i först HP boken. Minns ej vem av dem dock. just det 30 okt, 2014 21:54 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen