Premiären, Leicester Square, 7 juli
Forum > Harry Potter > Premiären, Leicester Square, 7 juli
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
childhoodlight
Elev |
31 maj, 2011 21:29 |
|
Maharajah
Elev |
Hur mycket kostade era flygisar?
31 maj, 2011 21:31 |
|
childhoodlight
Elev |
31 maj, 2011 21:34 |
|
Maharajah
Elev |
Det var inte dyrt alls :O
Jag ska nog prata lite ordentligt med mitt kära pära ikväll Flirta lite lagom sådär.. höhöh 31 maj, 2011 21:40 |
|
childhoodlight
Elev |
Nej, absolut inte!
31 maj, 2011 21:42 |
|
Maharajah
Elev |
Absolut.
Huvudsaken för mig är att jag kommer dit i tid och överlever, haha! 31 maj, 2011 21:43 |
|
Elderwand
Elev |
Jisses, holy baloly............ IM SPEECHLESS......... KÖANDET ♥ PEPPANDE ♥ REGN(?) ♥ HÄRLIGT UMGÄNGE ♥ LONDON ♥ PREMIÄR ♥ RÖDA MATTAN ♥ ALLMÄNT SNYGGA (IRONI) FANGIRLS (VI) SKRIKA "RUPERT" ♥ POSTERS ♥ VAKTER ♥ MUSIK ♥ LONDOOOOOOOOOOOOOON ♥♥♥♥♥♥♥
31 maj, 2011 22:45 |
|
accioron
Elev |
DET KOMMER BLI SÅ BÄST HADE ALDRIG TROTT ATT DET SKULLE BLI VERKLIGHET ÅÅÅH
Alltså mitt hotell ligger typ precis vid Trafalgar Square så jag kan ju gå ut då och då dagarna innan och ba ''OKEJ nu kommer de första nu måste vi ut och kampa!!!'' Nä men typ, jag kommer vara i extas i resten av mitt liv. 31 maj, 2011 22:50 |
|
childhoodlight
Elev |
Såhär kommer det se ut:
Vi lämnar Sverige, och säger hej till London! ![]() Vi träffar varandra: ![]() ![]() Under tiden vi köar: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Om någon tränger sig: ![]() När de öppnar portarna: ![]() ![]() När skådespelarna kommer ut: First we're like: ![]() Then we're like: ![]() Och när allt är över är vi liksom: ![]() Sen kommer vi posa med våra autografer såhär: ![]() LOVELYYYYYY
31 maj, 2011 22:51 |
|
Elderwand
Elev |
31 maj, 2011 22:52 |
Du får inte svara på den här tråden.


















Mugglarportalen