Jag längtar...
Forum > Off Topic > Jag längtar...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Puffsy
Elev |
26 okt, 2014 15:39 |
|
Cara Riddle
Elev |
26 okt, 2014 16:13 |
|
themarauder
Lärare |
jag längtar efter...
Nya hobbitfilmen Kärlek att få sjunga Jul Halloween Cola Mat =) - just like themarauder 26 okt, 2014 17:03 |
|
The Noble Lion
Elev |
Jag längtar tills på onsdag då jag ska se Annabelle, sedan längtar jag också efter Halloween och Jul ♥333
26 okt, 2014 17:31 |
|
Borttagen
|
Till imorgon kanske? Ska träffa min pojkvän, som jag inte har träffat på över tre veckor... ;__;
26 okt, 2014 17:38 |
|
Borttagen
|
Tills när trolljakten är över -.-
26 okt, 2014 17:39 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tills när trolljakten är över -.- Jag med!
26 okt, 2014 17:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: det är så stressande! Vill typ inte vara på mugglis tack vare det D; Temat är såååå fint, men julen är finast c:Skrivet av Borttagen: Tills när trolljakten är över -.- Jag med! 26 okt, 2014 17:44 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: det är så stressande! Vill typ inte vara på mugglis tack vare det D; Temat är såååå fint, men julen är finast c: Skrivet av Borttagen: Tills när trolljakten är över -.- Jag med! Jaa... alltså så fort jag ser att någon gått om mig måste jag jättestressat öppna flera flikar samtidigt för att leta. .-.
26 okt, 2014 17:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: det är svårt med ipad, för det kan haka upp sig ibland och man glider iväg och råkar zooma in xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: det är så stressande! Vill typ inte vara på mugglis tack vare det D; Temat är såååå fint, men julen är finast c: Skrivet av Borttagen: Tills när trolljakten är över -.- Jag med! Jaa... alltså så fort jag ser att någon gått om mig måste jag jättestressat öppna flera flikar samtidigt för att leta. .-. 26 okt, 2014 17:48 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen