Vad är det ni gillar med hp?
Forum > Harry Potter > Vad är det ni gillar med hp?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sarut
Elev |
Det som fascinerar mig är att det finns en hel värld att upptäcka - om och om igen!
Dessutom kan jag inte låta bli att överraskas av hur Rowling lyckas väva ihop alla detaljer, precis som i vår värld så påverkar alla detaljer det runtomkring. Hur hon har lyckats få ner detta i ord är mästerligt 16 jan, 2011 18:13 |
|
Beata
Elev |
Jag älskar hela Harry Potter världen! Allting, från minsta lilla spindel till alla trollkarlar, Hogwarts och Hippogriffen Vingfåle i skyn ♥ Allt är helt fantastiskt!!
I am so in love! HARRY POTTER FOREVER AND EVER!!!!!! ♥
19 jan, 2011 20:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vad tycker ni om, man kan ju inte gilla EXAKT ALLT! Man måste ha sin lilla (sak) Jag gillar deras formler, Lite wrock, och det finns ett litet tjiing för filmerna som jag älskar (y) och quidditch är åxå bääst ;D böckerna är oxå braa! jag har bara läst 4 stycken, men jag kämpar, har ju trots allt bara gillat hp i typ 4-5 månader ;D Jag har gillat det i ca tre månader och är klar med alla 19 jan, 2011 21:06 |
|
Beata
Elev |
20 jan, 2011 16:11 |
|
Egad X
Elev |
Jag gillar hur Rowling skriver. Man kan liksom inte tycka att världen inte finns, eftersom allt är så verkligt.
Jag gillar självklart även Quidditch och själva magin över alltihopa. alpsjö på våren... ...Men nu är det SOMMAR!!!!!!!! :D:D:D 22 dec, 2011 21:18 |
|
Solkatten
Elev |
Fantasin med det hela
Och hela den världen ♥ Man upptäcker hela tiden nya saker som man inte visste förut också finns det hur mycket som helst att ta reda på "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 dec, 2011 21:56 |
|
CarolineLovegood
Elev |
Quidditch, karaktärerna (speciellt Luna) och själva världen som jag intalar mig själv finns på riktigt, precis under oss.
23 dec, 2011 21:58 |
|
annawpotter
Elev |
23 dec, 2011 22:03 |
|
Solkatten
Elev |
Tänker också att det ibland verkligen finns
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 dec, 2011 22:04 |
|
annawpotter
Elev |
23 dec, 2011 22:05 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen