Prs mellan Elsa Gryffindor
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan Elsa Gryffindor
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
- Gryffindor, sa jag.
16 sep, 2014 22:12 |
|
Elsa Gryffindor
Elev |
16 sep, 2014 22:13 |
|
Borttagen
|
- Vad kul, sa jag.
16 sep, 2014 22:15 |
|
Elsa Gryffindor
Elev |
16 sep, 2014 22:30 |
|
Borttagen
|
- Jag håller mig mest för mig själv, sa jag.
17 sep, 2014 06:49 |
|
Elsa Gryffindor
Elev |
17 sep, 2014 07:39 |
|
Borttagen
|
Jag log.
17 sep, 2014 11:52 |
|
Elsa Gryffindor
Elev |
Jag tittade ut genom fönstret, vi skulle snart vara framme vid Hogwarts.
(kan vi typ spola fram tills de kommer til Hogwarts?)
17 sep, 2014 11:54
Detta inlägg ändrades senast 2014-09-17 kl. 11:54
|
|
Borttagen
|
( Visst)
17 sep, 2014 11:54 |
|
Elsa Gryffindor
Elev |
17 sep, 2014 11:56 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen