Alien & Beben (Privat rollspel)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Alien & Beben (Privat rollspel)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag ser fortfarande på henne när hon går.
"Okej, jag kommer om tjugo minuter, cirka" svarar jag innan jag lägger på. 16 aug, 2014 00:13 |
|
Beben
Elev |
16 aug, 2014 00:15 |
|
Borttagen
|
Jag lägger mobilen i min ficka och reser mig för att börja gå.
16 aug, 2014 00:18 |
|
Beben
Elev |
16 aug, 2014 00:20 |
|
Borttagen
|
Jag går in till någon pizzeria i närheten.
16 aug, 2014 00:21 |
|
Beben
Elev |
Min telefon darrade till och jag tog upp den.
Ett sms från mig kompis, hon frågade om vi kunde hänga (vilket jag tycker är vädigt fult att säga) och jag svarar att jag inte kan just nu. 16 aug, 2014 00:24 |
|
Borttagen
|
Det är nästan tomt här, och jag är väldigt tacksam för det. Jag beställer fem pizzor, för vi äter mycket.
16 aug, 2014 00:28 |
|
Beben
Elev |
När jag var klar gick jag ut i den svala luften.
Det skulle inte förvåna mig om det börjar snöa imorgon. 16 aug, 2014 00:30 |
|
Borttagen
|
Jag sätter mig ner, i väntan. Medan så tar jag av mig både mössan och solglasögonen, det är så varmt här inne.
16 aug, 2014 00:35 |
|
Beben
Elev |
Jag går runt i hopp om att hitta en buss, men det var tomt på både bussar och människor.
Är jag sista människan på Jorden eller? 16 aug, 2014 00:37 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen